kristian_e Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 kva vil skje med uv tilsetninga i vatnet når eg ikkje har destilert vatn i, berre vanleg vatn med ACfluid..??? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) du kan jo prøve. Men siden det står at du må ha destilisert vann og acfluid så regner jeg med at det blir en del bedre effekt af floressent tilsettning i vannet. Hvis du bare heller det uv middelet i vanlig spring vann vil jeg tro det bare kommer litt lys av vannet, så vidt du kan se det... EDIT: kanskje ikke så veldig direkte svar på spørsmålet. Men destilisert vann koster ikke mye. Er vel snakk om 30kr for 1 liter på bensinstasjoner (batterivann). Endret 24. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Er vel snakk om 30kr for 1 liter på bensinstasjoner (batterivann). Halvparten... Er ingen grunn til ikkje å bruke destillert vatn. Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 DU kan også skaffe destilert vann på en enkel måte gratis! Om du samle sammen regnvann i noe av plastik og ser til at det IKKE er noe av metall borti vannet, så er det destilert;) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eller stikke bort på ein bensinstrasjon og kjøpe ei flaske til 15kr... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) DU kan også skaffe destilert vann på en enkel måte gratis! Om du samle sammen regnvann i noe av plastik og ser til at det IKKE er noe av metall borti vannet, så er det destilert;) Hæ? Det er da skittent vann forde? Trodde regnvann var surt osv. jeg.. EDIT: Jeg tror nok at uv-tilsetningen skal lyse like mye med springvann, men hvorfor ikke bruke destilert? Endret 26. mai 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det koster 18kr for 1L batterivann på Shell Hareid.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 du kan koke opp vannet og samle på vanndampen Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det har ikke noe å si for effekten, men etter hvert så tror jeg det fester seg litt på slangene da.. i allefall det som skjedde til en kompis av meg da... grunnen til at du skal bruke desilisert vann er jo for å slippe at det kommer noe algevekst i vannet.. dette er jo ikke noe du vil ha i CPU blokken din kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jo, det har noe å si på effektiviteten. Det lyser ikke like sterkt i vanlig vann som i destillert vann. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ser det er flere her som snakker om batterivann som destilert vann. Må bare rette dere der. Batterivann er kun "kjemisk rent". Destillert vann får man tak i på apotek. Første gangen jeg fyllte uv-middel i vannkjølinga så festa det seg på innersiden av slangene, men det var fordi jeg fyllte altfor mye slik at det skillte seg ut. Om du skal bruke uv-middel så bare bruk noen få dråper. Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 menneh, sett at tanken er skitten da, og så heller du i destillert vann, eller batterivann eller whatever. Blir ikke vannet "urent" da? Eller er det bare metaller det gjelder? Og isåfall, blokken er av metall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå