Gå til innhold

SX1, bruke mp3 som ringetoner?

Anbefalte innlegg

#Emnetittel endret til noe som beskriver emnet bedre#

Jeg har lest et sted at jeg kan bruke mp3 filer som ringetone på SX1. Stemmer dette? Jeg har prøvd å få til dette uten å lykkes. Om det ikke er mulig, kan noen tipse meg om et program som konverterer en mp3 snutt over til midi? Jeg har søkt litt på Google etter dette, men har ikke funnet et program som gjør dette bra nok. Noen som vet?

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går desverre ikke ant å bruke mp3 som ringelyd.

Har hørt at dette programmet skal være bra GOLDWAVE 4.

Jupp, Goldwave er genialt å lage ringetoner med.

Som sagt, mp3 filer er ikke mulig, velg en wav-tone. Et tips er å ikke lage den for stor, da bruker den nemlig lenger tid til å "loade" ringetonen fremfor en mindre fil.

Lenke til kommentar

Som sagt, mp3 filer er ikke mulig, velg en wav-tone. Et tips er å ikke lage den for stor, da bruker den nemlig lenger tid til å "loade" ringetonen fremfor en mindre fil.

Jeg har laget den i Wav ja og det går fint. Gjorde selvfølgelig fila minst mulig og det fungerer utmerket. Men hadde vært kjekt om det kunne være i mp3 så den hadde tatt enda mindre plass.

Takk for alle svar

Lenke til kommentar

Jeg har laget den i Wav ja og det går fint. Gjorde selvfølgelig fila minst mulig og det fungerer utmerket. Men hadde vært kjekt om det kunne være i mp3 så den hadde tatt enda mindre plass.

Takk for alle svar

sant.... men man får vel bare gjøre det beste ut av situasjonen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...