thoering Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei Har en Todos Duo 128 ISDN-telefon hjemme med innebygget ISDN-modem. Har brukt det mye sammen med windows 98, og det virket helt fint. Bytta senere til windows 2000, men fikk det ikke til å virke. Bruker nå windows xp pro, men modemet er like dødt. Ingen kabelfeil, garantert. Telefonen er oppgradert med siste software. Noen må hjelpe meg! Hva skal jeg gjøre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Ingen som har peiling på dette ? :razz: Jaja, skal innrømme at jeg postet en gang til bare for å få tråden høyere på listen. Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-10 21:24, spn skrev:HeiHar en Todos Duo 128 ISDN-telefon hjemme med innebygget ISDN-modem. Har brukt det mye sammen med windows 98, og det virket helt fint. Bytta senere til windows 2000, men fikk det ikke til å virke. Bruker nå windows xp pro, men modemet er like dødt. Ingen kabelfeil, garantert. Telefonen er oppgradert med siste software. Noen må hjelpe meg! Hva skal jeg gjøre?På forhånd takk! Hvilket modem er det du har installert på din WINxp? Skal være standard 28800 modem, i tillegg må du taste inn en AT-streng tror det var ATB41. Les mer her: http://temp17-88.online.no/newpage1.htm Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 On 2002-04-12 08:42, Spoink skrev: Hvilket modem er det du har installert på din WINxp? Skal være standard 28800 modem, i tillegg må du taste inn en AT-streng tror det var ATB41. Det skal ikke være nødvendig. XP finner den som Todos 128 eller mer korrekt SL128A. jeg hadde samme telefonen før jeg fikk bredbånd. funket fint i winXP. win2k måtte man legge inn driver men da funket den utmerket. Det er kun i Win98/me at du må legge den til som et modem Lenke til kommentar
thoering Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Takk for tipsene! Hos meg virker ikke Todos 128 modemet i winXP med autodetekted driver, men skal prøve meg litt frem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå