Gå til innhold

offesielt bekreftet doom3 dato ?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
www.doom3.de says it will be out on 14.6.2004.

this date is officially confirmed from activision.

yes officially.

Laut gameware.at wurde das Datum 14.06.2004 von Activision England als offizieller Verkaufstermin bestätigt! Folgendes schreibt gameware.at zu dem

Thema:

Es wird spekuliert, es wird gehofft, es wird gewartet .... und alles dreht sich um einen Titel: Doom 3. Neuste Terminspekulationen, etc. dazu gibts natürich hier bei uns. Gerade haben wir von Activision England einen sehr optimistischen Termin für DAS Spiel des Jahres bestätigt bekommen. Deren Aussagen zufolge erscheint das Game tatsächlich bereits am 14.06.2004. Wie immer keine Gewähr auf die Terminangaben. Irrtümer und Preis-/Terminänderungen selbstverständlich vorbehalten.

Dies klingt recht verheissungsvoll und dürfte nach den letzten Meldungen auch wahrscheinlich sein. Trotzdem bleibt weiterhin der Sommer 2004 als bislang hochoffizieller Releasetermin bestehen.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spekulasjoner og atter spekulasjoner, som regel basert på hva butikker velger å gå ut med for å lokke til seg forhåndsbestillere. De sier her først at datoen er offisiell og stammer fra Activision UK, men deretter garanterer de ikke at datoen faktisk stemmer. Da er det ikke mye offisielt i mine øyne. Det er i hvert fall ikke bekreftet.

Lenke til kommentar
Spekulasjoner og atter spekulasjoner, som regel basert på hva butikker velger å gå ut med for å lokke til seg forhåndsbestillere. De sier her først at datoen er offisiell og stammer fra Activision UK, men deretter garanterer de ikke at datoen faktisk stemmer. Da er det ikke mye offisielt i mine øyne. Det er i hvert fall ikke bekreftet.

Jupp, sant nok.

Er langt fra uvanelig at man går inn på webshops og finner en egen dato for når spillene kommer. Så blandt annet at Gamesmix.no har deres egen dato for når Half-Life 2 kommer.

Henger en del i Doom3 forumet, har ikke hørt noe om dette så det er nok ikke bekreftet.

Lenke til kommentar
Det er ikke offentliggjort noen dato på Doom 3. Det kommer i løpet av sommeren er alt som har blitt sagt. Når det er offentliggjort en dato, vil det gå frem her: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14566 - og i en artikkel på Gamer.no. Ikke stol på det webshoper går ut med, de er ute etter forhåndsbestillere. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg må si det. :-)

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg må si det. :-)

Si hva da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det å forklare at man drar en spøk,vits eller en morsomhet i etterknat, er umulig. Morsomheten faller da uansett i grus.

Men siden en mod selvfølgelig ikke kan gå utifra at en debatant er en idiot eller bare slå en vits må alle innlegg besvares seriøst.

God helg :D

Lenke til kommentar
Det å forklare at man drar en spøk,vits eller en morsomhet i etterknat, er umulig. Morsomheten faller da uansett i grus.

Men siden en mod selvfølgelig ikke kan gå utifra at en debatant er en idiot eller bare slå en vits må alle innlegg besvares seriøst.

Ja, jeg gikk faktisk ut i fra at du ikke skjønte noen ting, slik at jeg var sikker på at jeg ikke fornærmet noen eller utstøtte noen. Jeg ser nå at du var ute etter å dra strikken litt ekstra langt, og vi setter pris på at kutter ut slikt fremtiden. Takk.

Men god helg til deg også. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...