MaKo0 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei, Jeg leste denne posten : http://www.windows.no/art.php?artikkelid=7590 Så trykka jeg på den linken som begyner med test.v5. osvosv Etter det så har jeg fått opp den nye Windows Update når jeg bruker start > Windows Update. Vet at jeg bare kan skrive v4.windows.osvosv, men er veldig irriterende. Sånn her ser: Automatic Updates ut nå Trykk for og se: http://www.1337web.net/magnus/images/auto_update.jpg Vet noen av dere åssen jeg får den gamle tilbake?? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har du sjekket om betaversjonen av nye windows update, som du har innstallert f. eks ligger i "Legg til/fjern programmer" i Kontrollpanelet? Det er vel et slags program det her, og da bør det jo også kunne avinstalleres. En annen mulighet er å bruke "Systemgjenoppretting" - og gå tilbake til en dato før denne ble innstallert... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 du må nok bare bookmarke v4. Det står jo også klart og tydelig at det IKKE er beregnet til normalt bruk. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jaja, jeg vet det er min skyld at det har blitt sånn.. pmarius: Den er ikke der, men skal skjekke igjen Takker for svar. Edit: Si ifra hvis dere finner ut noe da Endret 24. mai 2004 av Makorsen Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Så det er ingen som vet åssen man fjerner det? Lenke til kommentar
exchange Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Pre-release software: It is important to understand that pre-released versions of any product will not display the stability of a released Microsoft product. You might encounter problems resulting in a loss or destruction of data. There is no uninstall or upgrade path for the beta version of Windows AU. Therefore, this release should only be installed and run in a test environment for evaluation purposes where Windows will be reinstalled following the testing period. We recommend you back up your existing data before installing and running this software. You should not depend on beta versions of Windows AU to keep your computer fully up to date and secure. It is possible critical updates will not reach the Windows Update Beta web site as quickly as they are posted to the released Windows Update site. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Høyreklikk på Windows Update og velg Properties/Egenskaper. Velg fanen som heter Shortcut. Der skal det i Target stå: %SystemRoot%\system32\wupdmgr.exe og i Start in skal det stå: %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%. Vet ikke om dette hjalp, men det finner du fort ut. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Joda det står det Men den har liksom lagt inn den nye windows update altså test.v5. Det må jo finnes en måte og fjerne denne, har lest på windows update siden osv men har ikke funnet noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå