Shimano Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Her er det bare å legge seg i hardtrening på den aktuelle banen http://www.games.no/showarticle.php?Xsecti...&XarticleID=314 Endret 24. mai 2004 av Shimano Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Her er det bare å legge seg i hardtrening på den aktuelle banen http://www.games.no/showarticle.php?Xsecti...&XarticleID=314 Helt konge Shimano. Men hvordan vil det egentlig fungere...? Hvis jeg signer meg opp på listen, hva skjer så? og hva betyr Gearbox: opp til hver enkelt ? Manuel eller Automat? PLz litt mer info Må du ha LIVE KITET? eller holder det med 2 month trial? Endret 24. mai 2004 av BoRsE Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Men hvordan vil det egentlig fungere...? Hehe - har kjørt en del med den rette bil/banekombinasjonen nå og har kommet opp rundt 350 plass 'worldwide' - og med tanke på at mange bruker raskere biler på den rankingen så er ikke det så aller verst. Er sannelig ikke sikker på hvordan de avvikler det i praksis, men regner med at det er via xsn - MS sin tjeneste der man kan sette opp egne turneringer blant annet. Det er tydeligvis valgfritt om du vil bruke manuell eller automatisk girkasse. Og det er sikkert en fordel (krav?) at du har headset for å kommunisere vil jeg tro. Uansett så er det bare å kjøpe den pakken med årsabonnement og headsett med en gang - det gjør mye for live-opplevelsen å kunne kommunisere med med/motspillerne. Endret 24. mai 2004 av Shimano Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det du som har kjørt på 2:01 Shimano? Det er ivertfall sinnsykt bra med den bilen . Selv har jeg problemer med å komme under 2:06. Og det er liksom ikke flere svinger å kutte heller... Men det spørs vel om du klarer den tiden under konkurransen da...er ikke mye plass for feil der...Tror kanskje det vil lønne seg å kjøre litt sikrere da...hmm...ubergambling eller safe? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Er det du som har kjørt på 2:01 Shimano? Det er ivertfall sinnsykt bra med den bilen . Stemmer det - er rett under 2:02. Men det er ikke så mye mer å gå på tror jeg - holdt meg på veien så godt som hele tiden og tok litt sjanser, men noen svinger kunne nok vært tatt litt bedre I en konkurranse blir det nok annerledes ja - jeg kjørte mange ganger for å klare den tiden, og hvis f.eks. motstanderen drar litt fra så er det lett å få hetta og ta litt for mye sjanser og dermed kjøre ut. På den annen side kan man jo safe litt hvis man får et par sekunders ledelse for å sikre løpet, eller kjøre litt roligere fra starter og håpe at motstanderen går i baret. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hey gutta! Jeg har kjørt banen på 1.59:573! er det bra? Sitter med camera vinkel utenfra og "default tunet car." Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Hey gutta!Jeg har kjørt banen på 1.59:573! Wow - supert! Du er vel klar over at dette betyr krig? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hey gutta!Jeg har kjørt banen på 1.59:573! Wow - supert! Du er vel klar over at dette betyr krig? Seff, jeg kjørte reva med den tiden da.... så.. haha du kommer nok til å slite litt Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Er det foresten noen som har meldt seg på? Jeg har lyst men jeg har ikke XBOX LIVE STARTER kit, jeg har xbox 2month trial... Endret 25. mai 2004 av BoRsE Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ny rekord foresten men skal ikke stresse dere jeg mouhahaha Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Syke satan. Er disse tidene med Hyundai Accent Evo 3 Borse? I tilfelle er jeg glad du ikke har live kit, heeh Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Yikes, da har jeg kommet ned på 2:00 tallet. Men jeg skal like å se den som klarer dette under konkurransen - man må ha endel gull da... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Syke satan. Er disse tidene med Hyundai Accent Evo 3 Borse? I tilfelle er jeg glad du ikke har live kit, heeh hehe, sitter på skolen så husker ikke tiden helt, men jeg har klart banen med den bilen på 1.57:437 eller noe Edit: Hehe, kjøper live kit etter skolen jeg da =) Går for å vinne, så har noen live hjemme nå kan dere trene mot meg i kveld =) det blir fett Hvem er med? add gamertaggen min i kveld =) Endret 26. mai 2004 av BoRsE Lenke til kommentar
Reina Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dere kan jo sjekke tidene der nå. Sjekk f.eks. CubePro. Herregud han har kjørt bra! Samme med SkalleNo. Det blir vist 2 runder til ser det ut som. Folk kan fortsatt melde seg opp også for de som allerede ikke har gjort det... http://www.games.no/showarticle.php?Xsecti...D=335&Xconsole= Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Å - så det er kun bestetider som gjelder. Oppfattet det som om det var litt sånn cup-aktig jeg - at to og to slo hverandre ut... Hmm Da blir det jo et etisk spørsmål om hvor mye det er lov å kutte svinger - kan fort barbere et par sekunder ved å ta skrå snarveier på et par av 90-graderne, og ved å satse på å 'hoppe over' snøkanten istedet for å kjøre rundt i flere av svingene, men det hadde man jo blitt strøket for i et ordentlig rally. Er det noen regler om det montro? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dere kan jo sjekke tidene der nå. Sjekk f.eks. CubePro. Herregud han har kjørt bra! Samme med SkalleNo. Det blir vist 2 runder til ser det ut som. Folk kan fortsatt melde seg opp også for de som allerede ikke har gjort det... http://www.games.no/showarticle.php?Xsecti...D=335&Xconsole= hvor sjekker jeg tidene? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 etter mye trening klarte jeg 1.56.98 idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå