Chosiso Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Finnes det noen kule programmer som jeg kan få til min 3650? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jeg har: -Smartmovie -Torch -Photografer -Image Plus -SpyCam -FExplorer -Cam Timer -OpMan -blzinsapp -Ringtone Studio -FSCAller -PInfo -Quickword -Autoexec -Lie Detoctor -TT7650 -Automatisk tastelås -Screensaver -Cam Pro -LSL -Dopewars -SonicN -UltraMP3 -Camera FX Ikke THPS (får det ikke til å funke...) Det var en en liten liste av bra programmer??? EDIT: Wow.... Det ble jo veldig langt jo!! Visste ikke at jeg hadde så masse programmer!!!! Endret 24. mai 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har:-Smartmovie -Torch -Photografer -Image Plus -SpyCam -FExplorer -Cam Timer -OpMan -blzinsapp -Ringtone Studio -FSCAller -PInfo -Quickword -Autoexec -Lie Detoctor -TT7650 -Automatisk tastelås -Screensaver -Cam Pro -LSL -Dopewars -SonicN -UltraMP3 -Camera FX Ikke THPS (får det ikke til å funke...) Det var en en liten liste av bra programmer??? EDIT: Wow.... Det ble jo veldig langt jo!! Visste ikke at jeg hadde så masse programmer!!!! Hvor mye har du brukt på programmer?! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ikke et program men et spill,Space Impact!Ganske kult spill med bra grafikk.Ble imponert selv Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Digger gundown på mobilen min jeg, og gameboy emulatoren (goboy) er også helt konge Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har:-Smartmovie -Torch -Photografer -Image Plus -SpyCam -FExplorer -Cam Timer -OpMan -blzinsapp -Ringtone Studio -FSCAller -PInfo -Quickword -Autoexec -Lie Detoctor -TT7650 -Automatisk tastelås -Screensaver -Cam Pro -LSL -Dopewars -SonicN -UltraMP3 -Camera FX Ikke THPS (får det ikke til å funke...) Det var en en liten liste av bra programmer??? EDIT: Wow.... Det ble jo veldig langt jo!! Visste ikke at jeg hadde så masse programmer!!!! Hvor mye har du brukt på programmer?! Ikke noe.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har det ikke nå men YewNes er tøft!! Kan spille NESS spill på mobilen.. i farger!!!!!! Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Litt off topic men..... Hei, Tomat Ulf! Siden du sier at du ikke har brukt noen penger på programmer, du kunne vel ikke gi meg et tips om hvor du har fått tak i dem, GRATIS! Send meg adressen over e-post, om du vil! Takker! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Start med denne siden du.. Endret 25. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Oi oi.. dette er ikke lov.. kanskje lurt og editere posten før det kommer en eller annen moderator og gir deg en gratis ferie, samt stenger tråden? ....og "N-gage2" ...hvorfor ikke bare sende Tomat-Ulf en personelig melding? Endret 26. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 //\\ Les dette hvis du ikke har gjort det før og rett deg etter de. Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 //\\ Les dette hvis du ikke har gjort det før og rett deg etter de. Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Jeg tror ikke jeg hare sagt noe ulovlig.... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Litt av en liste Zemeckis.. skal ha meg ett morsomt program, eller noe annent spennende! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Litt av en liste Zemeckis.. Zemeckis??? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 vet noen noen sider hvor man må gå inn på wap for å finne programene. for 6600 har ikke pop-up port å jeg gidder ikke å kjøpre bluetooth adapter eller hva enn det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå