Wizendraw Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg henviser til voltmodden ok.no utførte på et Radeon 9800pro, for å få det til å yte som et 9800XT... Det jeg lurer på er: er dette risky? Kan man risikere at hele greia tar kvelden? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 la meg putte det sånn for deg: lodd to poler feil å du har et fint fyrverki eller en veldig fint brent R9800 kort men for all del, bare husk at du gjør det på eget ansvar Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Jaja... sier seg selv at man ikke kan gjøre _hva som helst_ og forvente at det skal funke... Men hvis man gjør alt riktig, kan den økede spenningen få kortet til å "gå ad undas"? Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er "risky" ja, men man får jo bedre overklokking på kortet hvis man gjør det heldig.. Bruker denne regelen jeg da : "Den som intet våger, intet vinner." Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Det er "risky" ja, men man får jo bedre overklokking på kortet hvis man gjør det heldig.. Bruker denne regelen jeg da : "Den som intet våger, intet vinner." Hehe... det er en fin regel Jeg prøver meg vel med "vanlig" oc først, så får vi se om jeg er fornøyd (har ikke fått kortet ennå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå