??????? Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har en xbox som jeg har koblet til med scart adapter på en normal 5år gammel tv. Det kommer ikke farger, bare hvitt\svart. Jeg prøvde med denne tven for noen dager siden å da var det farger. Alle kablene henger sjikkeli i. Jeg har også prøvd på ett annet tv, da funket det fint. Hva kan være feilen? Lenke til kommentar
??????? Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg fant ut feilen.. Det var att jeg hadde det på ntsc i steden for pal.. Noen som vet hvordan jeg kan ha farger på ntsc ?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 har ingen lettere måte å forklare det på men det som funket hos meg var å gå "en"kanal opp.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei Husker ikke nå om Microsoft Dashboardet har innegbyd støtte for å velge PAL / NTSC. Hvis den ikke har det må du nok til å modde litt , vet jeg kan bytte output på min om jeg ikke husker feil. Men hvorfor i all verden vil du bytte? PAL er europeisk standard Lenke til kommentar
??????? Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 heh..det går vell bare med av siden jeg har scart men Lenke til kommentar
??????? Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 ja den er chippet..og jeg har ett par spill som er ntsc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå