Gå til innhold

Duger dette?

Anbefalte innlegg

jeg har litt cash for øyeblikket, og har sett meg lei av både skyhawk og chieftech! ;)

så jeg tenkte meg en av denne hvor jeg putter inn en denne

Jeg sikter meg inn på en silent pc denne gang, og anskaffer meg derfor en av denne

Av hardware har jeg:

-XP 2100+

-MSI KT3 Ultra 2

-2 corsair 512 mb (2700)

-Powercoler Ati Radeon 9600 PRO 256 mb

-1 30 gb sak fra WD

-1 160gb fra maxtor

-enda 1 fra maxtor (300 denne gang)

-Cooler Master Aero 7 lite (cpu kjøler)

-dvd og brenner fra plextor

Skal selvfølgelig kjøpe frontdeksler og slikt til brenner osv.. (gidder ikke å plage dere med sÅÅÅ mager linker lissom ;) )

Men det jeg egetlig lurer på, er om dette er et bra kabinett?? har ikke tenkt til å kjøpe nytt på en stund hvis jeg kjøper dette lissom.. :no:

Har lyst på en av disse også, MEN.. noe av poenget er at dette ikke skal være en "juletre" pc :)

(takk til Lian Li for fronten)

Regner med at psu klarer å dra sakene, hvis ikke, si ifra nå! :green:

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh...det kabinettet og den PSUen er bærre lækkert! Hadde eg hatt masse penger til overs hadde eg kjøpt det sjølv, men hadde nok prioritert hardware i første rekka.

PSUen klarer å dra sakene så det held du ;)

Det er eit kjempebra kabinett, Lian Li er av dei beste du får faktisk.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

LianLi kabinettene oser av kvalitet så man kan nesten ikke ta feil der. Angående PSUen så har jeg samme og den drar det den skal og litt mer om jeg ikke tar feil. I tillegg er den dødsstille, selv meg med god hørsel (selv om enkelte familimedlemmer mener det motsatte når noe skal bli gjort) og vannkjøling, hører ikke en døyt utenom en svak susing som glatt blit overdøvet av radiatorviftene mine.

Lenke til kommentar
Ahh...det kabinettet og den PSUen er bærre lækkert! Hadde eg hatt masse penger til overs hadde eg kjøpt det sjølv, men hadde nok prioritert hardware i første rekka.

PSUen klarer å dra sakene så det held du ;)

Det er eit kjempebra kabinett, Lian Li er av dei beste du får faktisk.

listen to zeph.

Lenke til kommentar

Ok.. skal formulere meg litt annerledes.. Er dette kabinettet verd pengene?

Eller er det bedre å kjøpe et annen Lian Li og lydissolere selv? (vet at det blir bedre lydisolering dah.. kan noe ;) )

Har skjønt at jeg ikke kjøper "katta i sekken" når jeg kjøper dette, men jeg vil heller ikke ha sekken! :p

hvis dere skjønner hva jeg mener.. :D

EDIT: 50 innlegg! :yes:

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...