dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ble litt overrasket da eg traff mutantene for første gangen, da tenkte eg: F¤#% ikke nok ett spill som blir ødelagt av "aliens". Husker kor mye de ødelagte i Halflife... (Syns eg da) Men, de passet fint inn i storyen her. De er enkle og drepe, og skaper litt ekstra spenning og angst Farcry e det beste Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 synst mutantene var artige i starten.. men de ble bare kjipere å kjipere etterhvert.. lite variasjon i mutantfaunaen.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Synes helle ikke mutantene var noe særlig stas. Spillet var jo bra uansett, men ble litt sur da de der mutantene kom. Jeg visste ikke at det var mutanter i spillet, hadde prøvd å lese minst mulig om Far Cry på internett (jeg liker ikke å vite hva som skjer før jeg i det hele tatt har prøvd spillet). Det er ikke bilde av en eneste mutant på coveret, hadde det vært det hadde saken blitt litt annerledes. I Half-Life visste du jo at det hele dreide seg om en alien-invasjon, så selvfølgelig var det aliens i spillet. Far Cry sliter med det samme som RtCW (Hey! Zombie-J*vler! Kom dere ut av andre verdenskrig!), det var helt unødvendig med monstre. Det er jo menneskene som er de tøffe fiendene uansett. Mutantene var jo teitere enn de vanlige soldatene. Hadde det vært veldig vanskelig å gi de litt mer IQ? Det samme gjelder Half-Life... hvorfor er alienene så teite? De har jo klart å innvadere jorden, burde jo ha litt mer IQ enn en sokk da. BTW: Jeg skyter de store rakett-mutantene med hagle. Det funker ganske bra synes jeg. Runnet spillet igår. Teit slutt. Er det så forbasket vanskelig i lage en ordentlig slutt da? Half-Life klarte jo ikke akkurat det heller... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 helt enig med deg der... Jeg personelig synes det har vært MYE artigere med bare menesker, å ikke mutanter Angående half life, jeg har ikke spillt det så mye at jeg vet hvordan den slutter, men den slutter kanskje rart fordi den fortsetter i half life 2 ? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Etter min mening så hadde det blir tynt og ensformig uten monstrene. Utenom Call of Duty, så har jeg aldri giddet å skyte meg gjennom et FPS-spill med bare mennesker. Endret 13. juni 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Angående half life, jeg har ikke spillt det så mye at jeg vet hvordan den slutter, men den slutter kanskje rart fordi den fortsetter i half life 2 ? off topic: Det kan jeg jammen det love deg det gjør (men kanskje ikke på den måten du muligens tenker på) Spill igjennom Half Life før du spiller 2'ern.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Mutantene gjør som sagt at spillet slipper å bli så alt for ensformig, men det tar kanskje litt for mye av med mutanter lengere ute i spillet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Mutantene gjør som sagt at spillet slipper å bli så alt for ensformig, men det tar kanskje litt for mye av med mutanter lengere ute i spillet Enig.mvh zefler Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 synst mutantene var artige i starten.. men de ble bare kjipere å kjipere etterhvert.. lite variasjon i mutantfaunaen.. Litt enig der, men jeg synest de der rosa som hopper på deg er kule, men de der basoka-på-armen folka er litt i meste laget spør du meg. Hadde vert kulere med mer varierte, og ikke så "hightec" monstre. Men alt i alt, et veldig bra spill! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Far Cry er jo et jævlig bra spill, men for min egen del så mutanter og andre ikke mennesklige skapninger i spill ødeleggende. Jeg liker å skyte mennesker. Jeg mener at Far Cry hadde vært mye bedre uten :!: så makabert som det høres ut så er jeg enig. Syntes det ødelegger spillets singleplayer del og plutselig bringe in monster. Men det er jo riktignok smak og behag, de gir jo trossalt storien en god twist. For min del har jeg lagt FarCry på hyllen intill SDK blir sluppet ut og noen av de døds kule mods`ene er klare, som skal gi FarCry en mye mer "realistic military" experience Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 FarCry foregår jo ikke i 2. verdenskrig heller da... det foregår i 2020! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 offtopic: hele plottet i HL dreier seg jo om aliens, de udugelige marine folka spiller jo egentli bare en rolle i spillets historie. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 mutantene i far cry er ikke så mye å skryte av nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå