Gå til innhold

Mutantene i FarCry...

Anbefalte innlegg

:devil::thumbup: Noen som ikke synes de ødela spillet. Ja jeg hater de, men synes de er stilige, men de er så sinnsykt gode. Rocketfolka tåler alt, de minste apemutantene er sinnsykt stress inne. Mutantene som ser ut som soldater hopper som spiderman bortover, det er jo dødsfett!!! :devil:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg....hater dei, og generelt monstre i spel. Såg liksom bra ut spelet på dei første bretta, så kom eg ut i den jungelen og blei møtt at dei stygge j**** som plutselig hoppa 10 meter mot meg og drepte meg. Blei rett of slett frustrert eg. Dei stealth mutantene er ikkje store utfordringa da, berre til å bruke CryVision og sniper rifle.

Vart litt frustrert da eg sendte 5 raketter i skallen på ein rocket launcher mutant utan at han reagerte det minste :(

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg synes mutantene gjør spillet bedre. Kjedelig å bruke de samme taktikkene hele tiden. Mutantene er uberegnelige, noe som gjør at du ikke har kontroll. Menneskene er litt mer forutsigbare og du kan de ut og inn etter noen få kamper. Med mutanter i nærheten må du tenke litt på hvordan du skal gå fra mye mer enn med mennesker. De gir også spillet en mer spennende atmosfære.

De store mutantene har en type skjold som hindrer stor skade fra raketter. Kuler derimot virker mye bedre, da de ikke kan blokkeres av skjoldet.

Lenke til kommentar
Synes mutantene gjør sånn at spiller ikke blir alt for ensformig?

Hvorfor har dere ikke noe i mot "aliens" i Half-Life 2 ?

Enig.

Halo og HL blant annet blir jo roset opp i skyene av mange, bare mennesker i de?

Siden monstrene er med i historien, og menneskene er litt enkle å drepe nå og da, så hadde jo ikke Far Cry blitt like morsomt foruten, synes jeg.

Lenke til kommentar

ja, det hadde ikke vært det samme uten, men det var artig første gangen jeg ble drept, velta cola glaset mitt rett i fanget av skrekk :p Enormt strie. Til å begynne med hata jeg dem, spesielt på den banen hvor man må gå over hele øya. Men nå er de en STOR VIKTIG del av spillet. Jeg synes ikke at man skal fjærne dem! Selv om det finnes mod^s som gjør dem dårligere. :(

Lenke til kommentar

Halo er et genialt spill som er bygget rundt verdensrommet, fremtiden og romvesener. Starten på Far Cry er helt annerledes, det er en et realistisk actionspill. Og min personlige mening er at mutantene ødelegger mye. Men som en vis man sa en gang for lenge siden - "Smaken er som baken." :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...