Ravn Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Noen som ikke synes de ødela spillet. Ja jeg hater de, men synes de er stilige, men de er så sinnsykt gode. Rocketfolka tåler alt, de minste apemutantene er sinnsykt stress inne. Mutantene som ser ut som soldater hopper som spiderman bortover, det er jo dødsfett!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Eg....hater dei, og generelt monstre i spel. Såg liksom bra ut spelet på dei første bretta, så kom eg ut i den jungelen og blei møtt at dei stygge j**** som plutselig hoppa 10 meter mot meg og drepte meg. Blei rett of slett frustrert eg. Dei stealth mutantene er ikkje store utfordringa da, berre til å bruke CryVision og sniper rifle. Vart litt frustrert da eg sendte 5 raketter i skallen på ein rocket launcher mutant utan at han reagerte det minste Endret 24. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Far Cry er eit bra spel, uten mutantane hadde det sikkert våre endå bedre. Men det er først og fremst grafikken som er bra, det er vel difor dei fleste kjøpar det. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Synes det passer bra til i historien. Er ikke noe vits å klage på det, man får ikke fjernet dem Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Far Cry er jo et jævlig bra spill, men for min egen del så mutanter og andre ikke mennesklige skapninger i spill ødeleggende. Jeg liker å skyte mennesker. Jeg mener at Far Cry hadde vært mye bedre uten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg synes mutantene gjør spillet bedre. Kjedelig å bruke de samme taktikkene hele tiden. Mutantene er uberegnelige, noe som gjør at du ikke har kontroll. Menneskene er litt mer forutsigbare og du kan de ut og inn etter noen få kamper. Med mutanter i nærheten må du tenke litt på hvordan du skal gå fra mye mer enn med mennesker. De gir også spillet en mer spennende atmosfære. De store mutantene har en type skjold som hindrer stor skade fra raketter. Kuler derimot virker mye bedre, da de ikke kan blokkeres av skjoldet. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Mutantene passer bra inn etter min mening. Jeg skvatt så jeg nesten datt av stolen første gang jeg fikk en mutant i trynet. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Syns mutantene passet bra inn, sørget for å holde underholdinga og stemingen oppe. Enig men TCi Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Eg synest også at muntantane passar fint inn i historia. Einig med TCi og accce. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 helt enig med Zernick, accce, Svin og TCi hadde ikke hvert det samme uten Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Mutantene passer fint inn i historien - en liten fornadring i spillet. Synes det er fortsatt morsommere å kverke folk en mutanter.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Syns mutantene er viktige for spillet. De er skremmende og scenen der de flyr over en slette full av mutanter før han blir kastet ut av helikoptere med 10 skudd er genial spør du meg.. Creepy.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synes mutantene gjør sånn at spiller ikke blir alt for ensformig? Hvorfor har dere ikke noe i mot "aliens" i Half-Life 2 ? Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synes mutantene gjør sånn at spiller ikke blir alt for ensformig? Hvorfor har dere ikke noe i mot "aliens" i Half-Life 2 ? Enig. Halo og HL blant annet blir jo roset opp i skyene av mange, bare mennesker i de? Siden monstrene er med i historien, og menneskene er litt enkle å drepe nå og da, så hadde jo ikke Far Cry blitt like morsomt foruten, synes jeg. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ja, det hadde ikke vært det samme uten, men det var artig første gangen jeg ble drept, velta cola glaset mitt rett i fanget av skrekk Enormt strie. Til å begynne med hata jeg dem, spesielt på den banen hvor man må gå over hele øya. Men nå er de en STOR VIKTIG del av spillet. Jeg synes ikke at man skal fjærne dem! Selv om det finnes mod^s som gjør dem dårligere. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Halo er et genialt spill som er bygget rundt verdensrommet, fremtiden og romvesener. Starten på Far Cry er helt annerledes, det er en et realistisk actionspill. Og min personlige mening er at mutantene ødelegger mye. Men som en vis man sa en gang for lenge siden - "Smaken er som baken." Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Håper ikke det er med mutanter på FarCry Instincts Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Håper ikke det er med mutanter på FarCry Instincts Det hadde vert fint, viss det passar til den nye historia Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja faen jeg bli så redd å skuffa nor jeg møtte på di monsterne Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja faen jeg bli så redd å skuffa nor jeg møtte på di monsterne blir du skuffa fordi mutantane skremmer deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå