FpsStu Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Som du sikkert ser, så sitter jeg på senga og bruker datan... (nei jeg får ikke vondt i ryggen som mange tror, jeg har en madrass som jeg lener på) Ihvertfall, så har jeg en func 1030 musematte som jeg elsker! Men den er ikke så veldig stiv, så etter hvert, så blir den bøyd og bua så musa kan "sette seg fast". Tanken var å feste på noe stivt og hardt på den grove siden av matta (som jeg egentlig aldri bruker). Jeg har nettopp byttet kabinett fra en chieftec aluminium dragon(?) serien til et cooler case kabinett... grunnet veldig dårlig spontant "eye-ball" modding. "Aluminium" tenkte jeg... Den høyre side døra (som sitter bak HK) har jeg ikke rørt, dermed fant jeg ut at dette ville være greit å "modde" til et "støtte" til musematta. Jeg tok mål av musematta (255mmx215mm) og takket være skolen, så fikk jeg lånt en svær platesaks (maskin) og kuttet til passe størrelse. Jeg filte vekk hjørnene og filte frem noen festepunkter til limet. Jeg tok med plata mi hjem, og limte den rett på den ruge siden av func'en. *PRESTO* Så sitter alt sammen i et. Ytelse Func 1030'en funker likt... VELDIG BRA! sidedøra funker faktisk mye bedre enn du skulle tro... Den er faktisk glattere enn funcen som gjør den ganske deilig under surfing, men ganske udugelig under gaming. Konklusjon Jeg bruker funcen til å game og sidedøra til å surfe med. Matta er dermed stiv, og bøyer seg ikke. Og jeg har fått en "surfeside" PS. JA! jeg har slitt ut fargene på musa... Det kommer av snitt av 7timer med data hver dag over halvannet år... Endret 24. mai 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hehe, ikke dumt det der, er enig i at Func'en er litt for slapp i fisken. Kan ikke la være å flire av at du har klart å slipe av fargen på musa. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Veldig smart løsning det der men hvordan funker det med de greiene som er rundt func mattene? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 overflødig, den skal jo hindre at selve musematta ikke beveger seg rundt på bordet, og siden jeg ikke sitter på en pult, så beveger ikke matta seg, så jeg bestemte meg for å kvitter meg med den... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 DIGG Bruker chieftec miditower som musematte jeg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tror steelpad 4s hadde vært noe for deg Lenke til kommentar
majuz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 HEHE.. fargen er jo nesten borte på musa.. hva med en liten modd av den??? Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Husker den tiden vi bare tok en bok å la under som avstiver.... Vel, vel. Var vel litt latnere enn OK'ene er idag... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Tror steelpad 4s hadde vært noe for deg har jo betalt 300kr for ei matte, hvorfor skal jeg betale 300 til? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hehe! jeg har fUnc som jeg bruker på hylla har jeg steelpad 4s og 3s og 4d .. +en sort icemat ! matter til 1200kr ! men fUnc EIER alle de andre ! 4s lager for mye lyd ! 3s dårlig overflate!4d DENNE SUGER bedre med en blå til 19kr! ice mat blir sykt av den ekkle lyden av glass! fUnc konge beste cpl...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå