Gå til innhold

Rallisport Challenge 2 Camera vinkel

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får bedre "feel" av å sitte inne i bilen. Det at det går fort, tror jeg bare er en vane. Hvis du venner deg til det, vil det bli vanskelig å se bilen bakfra etterhvert. Det er blant annet mye lettere å holde et godt spor når du sitter inne i bilen. Øvelse gjør mester. :)

Lenke til kommentar

Bruker bestandig den løsningen der du ser panseret og ikke noe mer (min favoritt-view - tror jeg har brukt tilsvarende i alle bilspill jeg har spilt).

Å se bilen utenfra funker ikke i det hele tatt for meg, og løsningen der man bare ser veien og ikke noe annet blir litt lav noen ganger; man ser litt for kort fremover.

Lenke til kommentar

Selv syntes jeg feelingen i RC2 er noe feil...den er litt for lett og slentrete. Liker bedre Colin feelingen.

Og jeg savner fartsfølelsen i RC2 - spiller har for meg ikke levd opp til de forventningene jeg hadde etter all hype og glitrende omtaler...

Endret av storeelg
Lenke til kommentar

Altså, unnskyld meg. Men hvis du ikke synes RC2 har fartsfølelse; SKAFF DEG BRILLER! har aldri sett lignende. Liker best inne i bilen, virkelig en prøvelse. Særlig om natta, hvis lyset knuser :D eller ruta. Det er et helvete... men vanvittig morro da!

Lenke til kommentar
Selv syntes jeg feelingen i RC2 er noe feil...den er litt for lett og slentrete. Liker bedre Colin feelingen.

Og jeg savner fartsfølelsen i RC2 - spiller har for meg ikke levd opp til de forventningene jeg hadde etter all hype og glitrende omtaler...

Er sterkt uenig i at det ikke er god fartsfølelse i RC2.

Synes det går sinnsykt unna innimellom. Kommer nok litt an på hvilken kameravinkel du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...