fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Heisann folkens! Jeg har tenkt å formatere hd på pcen til en venn, og legge in windows 98. Etter på må jeg jo oppdatere windows, men de har ikke tilgang til internet. Jeg lurer på om det fortsatt går ann å få tak i en cd med alle drivere og opdateringer på. (håper denne er riktig postet) Grunn for endring: Fjernet eget navn fra posten. Endret 2. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Er ikke maskinen på internett vil du klare deg utmerket uten oppdatering. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Det drives ikke support for Windows 98 lenger. Derfor selges det heller ikke oppdaterings-cd'er (av det jeg har fått med meg). Dersom du har Windows 98 Second Edition, så har noen laget en uoffisiell service pack (SP1.5). http://exuberant.ms11.net/98sesp.html Den er på bare 10.5mb og det kan du sikkert laste ned hos en kamerat og brenne den ut. Men jeg vil heller anbefale å Windows 2000/XP, som er langt mer stabil og sikker. Men det er vel kanskje ikke aktuelt?! EDIT: Og som moskus sier så trenger du egentlig ikke å oppdatere så lenge du ikke er på nett. Endret 24. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) pcen skall brukes til spilling, og jeg trodde at det ville være en fordel å ha den oppdatert. Tar jeg helt feil hær? foresten, har noen erfaringer med den uofisielle pakken? Er litt tvilsom selv.. Endret 24. mai 2004 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Det drives ikke support for Windows 98 lenger. Derfor selges det heller ikke oppdaterings-cd'er (av det jeg har fått med meg). Dersom du har Windows 98 Second Edition, så har noen laget en uoffisiell service pack (SP1.5). http://exuberant.ms11.net/98sesp.html Den er på bare 10.5mb og det kan du sikkert laste ned hos en kamerat og brenne den ut. Men jeg vil heller anbefale å Windows 2000/XP, som er langt mer stabil og sikker. Men det er vel kanskje ikke aktuelt?! EDIT: Og som moskus sier så trenger du egentlig ikke å oppdatere så lenge du ikke er på nett. Ja, der er Second Edition, men grunnen til at jeg ikke instalerer win 2000/xp er at pcen er ganske gammel. Det går jo heller ikke an å laste ner opdateringene som "en pakke" og brenne heller, så jeg lurte bare på om d fortsatt var mulig å få tak i cd. Takk for linken, jeg bruker enten denn, eller så tar jeg me meg hardsken hjem til meg å setter i den gamle pcen og opdaterer. Takk for raske svar. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) pcen skall brukes til spilling, og jeg trodde at det ville være en fordel å ha den oppdatert. Tar jeg helt feil hær? foresten, har noen erfaringer med den uofisielle pakken? Er litt tvilsom selv.. Når du spiller er det Directx som helst må oppdateres. Siste versjon er Directx 9.0b (9.0c dersom du virkelig må ha den fra Longhorn alfaen). Directx 9.0b (35mb) edit: Siste versjon følger som regel med nye spill Endret 24. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå