E.T Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Heisann! For en ukes tid siden gIKK jeg til anSkaffelse av en shuttle sn85g4, alt har gått bra med den, bare ett lite problem: Når jeg installerte drivere, til nVidia fx5200 korTEt mitt, FUngerte alt helt fint, Men når jeg lit den stå urørt iu noen timer, så kom det sånne små streker på sKJErmbildet (Artifacts) dette er bare helt utrolig frustrerende, men det virker som de går vekk etter litt bruk, er det noen soM vet hva feilen er? (Ja, jeg har overklokket det, men ikke når jeg satte det i den nye maskina) har prøvd å reformatere, men det hjelper lite. Dessuten, så avslutter maskinen med en feilmelding om minnedump når jeg spiller CS, Hjelp! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar MVH Erlend Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Heisann! For en ukes tid siden gIKK jeg til anSkaffelse av en shuttle sn85g4, alt har gått bra med den, bare ett lite problem: Når jeg installerte drivere, til nVidia fx5200 korTEt mitt, FUngerte alt helt fint, Men når jeg lit den stå urørt iu noen timer, så kom det sånne små streker på sKJErmbildet (Artifacts) dette er bare helt utrolig frustrerende, men det virker som de går vekk etter litt bruk, er det noen soM vet hva feilen er? (Ja, jeg har overklokket det, men ikke når jeg satte det i den nye maskina) har prøvd å reformatere, men det hjelper lite. Dessuten, så avslutter maskinen med en feilmelding om minnedump når jeg spiller CS, Hjelp! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar MVH Erlend Vet ikke helt hva som kan være galt hos deg men hvilken driver bruker du? Har du forsøkt å variere litt? :edit ja varme er sikkert ett godt tips Endret 24. mai 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Var det shuttle du brukte før også? Hvis ikke er det sikkert varme. De Geforce korta blir jo heite? (Har ikke hatt Geforce siden Geforce 3, så noen som vet helt sikket får svare på akkurat det.) Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 hmm......får tigge pappa om penger til nytt da.... fins det noen alternativer til de driverene som ligger på nVidia da? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Har prøvd å kjøle kortet masse, med åpent kabinett og vifte som står forar det, men ingenting hjelper! klokket ned også... Noen som vet hva jeg gjør galt med driverene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå