videre Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! Jeg sitter her med min Acer 804LCi, og prøver så godt jeg kan å surfe uten mus... På skolen idag fungerte alt som vanlig, jeg skrur så av maskinen, reiser hjem, skrur på igjen maskinen, men nå er plutselig toutchpad og høyre/venstre knapp døde... Hvordan kan dette skje ?? Hva bør jeg gjøre nå ?? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Sett i en USB-mus, gå på hjemmesiden til Acer og last ned nye drivere, kan være det. Du kan prøve en System Restore, og sjekk Enhetsbehandling om den markerer feil på mus/touchpad. Lenke til kommentar
videre Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Sett i en USB-mus, gå på hjemmesiden til Acer og last ned nye drivere, kan være det. Du kan prøve en System Restore, og sjekk Enhetsbehandling om den markerer feil på mus/touchpad. Har gjort alt du nevner her, uten at noen ting skjer... Lenke til kommentar
elwaro Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Du har vel deaktivert touch-pad ved et uhell ved å trykke FN + F7. Trykk det samme en gang til og da skulle alt være i orden Endret 24. mai 2004 av elwaro Lenke til kommentar
videre Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Du har vel deaktivert touch-pad ved et uhell ved å trykke FN + F7. Trykk det samme en gang til og da skulle alt være i orden Helt riktig! Nå er alt bra igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå