OlaTK Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ja tittel sier vel det meste. Har fått tilsent en oppgave i doc format, og jeg bruker E-post leseren OE, men det står bare at OE fjernet tilgang til følgende usikkre vedlegg - "navn på vedlegg" Noen som vet hvordan jeg får åpnet det? Lenke til kommentar
vegardf Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 høres nesten ut som det er slettet eller fjernet av et antivirusprogram fordi det inneholdt et eller annet skummelt. Kjører du antivirus kontinuerlig? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har hat samme problemet, du må få tilsent det på nytt, og viss ikke det hjelper, få det eventuelt tilsent på hotmail eller lignende, jeg fikk aldri åpnet mitt vedlegg.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Verktøy -> Alternativer-> Sikkerhet Deaktiver: "Do not allow attachments to be saved or opened that could potencially be a virus" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Verktøy -> Alternativer-> Sikkerhet Deaktiver: "Do not allow attachments to be saved or opened that could potencially be a virus" hehe opps... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 funka fint det vett, så da innpå der å, men fant det ikke første gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå