Gå til innhold

Counter Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Killerzevs Skrevet 30/05/2004 : 16:58

Jeg å.

Jeg hadde ikke spilt cs på nett så mye før jeg tok testen da.

Nå har jeg fått bredband og skal se hvordan jeg er på testen om noen uker fra nå.

Om jeg er bedre eller dårligere.. 

omg :roll:

Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30/05/2004 : 16:58

Jeg å.

Jeg hadde ikke spilt cs på nett så mye før jeg tok testen da.

Nå har jeg fått bredband og skal se hvordan jeg er på testen om noen uker fra nå.

Om jeg er bedre eller dårligere.. 

omg :roll:

Hehe.

Det ser ikke bra ut denne testen her til meg....

Om noen uker vil jeg sikkert ha over 80%....

Lenke til kommentar

Killerzevz, hva er poenget ditt?

Den testen er jo latterlig, og nei du blir ikke mer avhengig av cs selv om du spiller cs noen uker på nett. Du vil ikke få noen større effekt på testen.

btw: Jeg mener det er noe som heter edit som går ann å bruke i stedet for å dobbelposte :hmm:

Lenke til kommentar
Den testen er jo latterlig, og nei du blir ikke mer avhengig av cs selv om du spiller cs noen uker på nett. Du vil ikke få noen større effekt på testen.

Det er stor sjanse for at du blir mer avhengi av å spille på nett, fordi du da møter nye folk og nye utfordringer hele tiden.

Det er også stor sjanse for at du scorer høyere på den testen. F.eks fordi du bjynder å svare vennene dine med radio commander.

Lenke til kommentar

Det er stor sjanse for at du blir mer avhengi av å spille på nett, fordi du da møter nye folk og nye utfordringer hele tiden.

Det er også stor sjanse for at du scorer høyere på den testen. F.eks fordi du bjynder å svare vennene dine med radio commander.

Ja, det er vel ingen som blir mindre avhengige etter at de starter å spille mer.

Lenke til kommentar

Selv om jeg spiller ganske mye cs online så betyr ikke det at jeg er avhengig.

Jeg svarer verken folk med radio commands eller noe som i det hele tatt kan ligne på "haxor språket" Eneste jeg bruker til daglig er: omg, lol og wtf.

Så jeg vil ikke si at man får høyere prosent på den testen ettersom man spiller mer online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...