Gå til innhold

Hvordan Avinstallere DirectX?

Anbefalte innlegg

Hei.. skulle gjerne avinstallert DirectX for å installere en gamlere versjon.. pågrunn av kompitabilitetsproblemer.. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?..

sitter i windows 2000.. kan ikke overskrive ved å installere den eldre versjonen av directX..

Har versjon 9.0b

Skal installere 8.1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det finnes en del brukere med samme problem som deg, og de fleste har løst problemet med å oppdatere skjermkort-drivere, lydkort-drivere etc.

Noen har også brukt et av mange programmer som er laget spesielt for å slette Direct X fra maskinen din, men jeg har enda til gode å finne noen som virker seriøse nok til at jeg vil laste dem ned. Langt mindre kjøre dem.

Hvis du søker litt på Google etter Direct X og uninstaller så bør du kunne finne noen. Om du vil bruke dem er dog helt opp til deg.

Lenke til kommentar
DirectX Buster fungerer.

Men det kan hende du blir nødt til å reinstallere windows, er ikke alle versjoner som er like glade i reboot med halvveis installert DirectX, men det har fungert her...

hehe.. hørtes heller tvilsomt ut..

Problemet er ikke drivere av noe slag.. er bare det at 3DMark2001SE ikke vil starte opp på directX 9.0b her.... derfor skulle jeg hatt 8.1.. det er jo ikke så ekstremt viktig for meg å få kjørt dette programmet.. men det kunne vært moro..

Lenke til kommentar
Problemet er ikke drivere av noe slag.. er bare det at 3DMark2001SE ikke vil starte opp på directX 9.0b her.... derfor skulle jeg hatt 8.1.. det er jo ikke så ekstremt viktig for meg å få kjørt dette programmet.. men det kunne vært moro..

Tror det skal liggen en patch som gir 3D Mark 2001 SE directx 9 støtte et sted. Jeg har iallefall kjørt den med dx9 for lenge siden.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Tror det skal liggen en patch som gir 3D Mark 2001 SE directx 9 støtte et sted. Jeg har iallefall kjørt den med dx9 for lenge siden.

Takk skal du ha TCi.. fant patchen på 3dmark.com.. funka flott ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...