jendor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Et lite Talkmore-screenshot fra tlf min Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Brukernavnet er nummeret, men passord får du sendt som sms hvis du trykker på "glemt passord?" Funker bra, og det gjør påfylling også. Det var det jeg gjorde, men fikk samme meldingen allikevel. Men nå prøvde jeg igjen, og da funket det! Endret 5. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, fylte op når jeg kjøpte abonnementet jeg. Skulle bare aktivere GPRS og sjekke hvordan det fungerte... Har ikke bestemt meg helt enda for å kutte ut mitt eksisterende abonnement (og nummer) Hvilken telefon er det du postet over? 6600? (grønn "palett" finner jeg i allefall ikke på min 3650...) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Det er en 6600 ja. Har ikke fått testet ut GPRS osv, men skal gjøre det nuh! EDIT: Har fått kjørt GPRS helt fint her, men ved sending av MMS får jeg først opp et vindu som sier "Sending er sperret" - så blir det borte, og så kommer det opp et nytt vindu hvor det står "Sending av melding mislyktes". Jeg har aktivert MMS & GPRS (kosta 12,50) sånn at det ikke skulle være noe problem. Jeg har hentet ned innstillinger OTA fra NetCom (selv om jeg hadde NetCom fra før) bare for å være sikker på at det ikke var noe galt der. Likevel fungerer ikke MMS-sending. Noen andre med samme problemet? Endret 5. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Samme feil på MMS her. Wap og internett fungerer. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det noen som vet om det går ann å fylle opp talkmore.no kortet fra en vanlig minibank? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kun nettbank, kredittkort og bankoverføring. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) jeg får heller ikke sendt mms fra talkmore, kanskje et teknisk problem.. Uansett henta jeg innstillingene hos netcom.. Har en nokia 3200.. Edit: Skulle prøve sim kortet i en ericsson som jeg kjøpte i 01, men den nektet å godta kortet.. Stod sim feil eller noe, mens min nokia takler dette kortet. Konklusjon: Noen gamle telefoner takler ikke dagens sim kort.. Men uansett, det kan hende jeg tar feil... Endret 6. juni 2004 av KVTL Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Edit: Skulle prøve sim kortet i en ericsson som jeg kjøpte i 01, men den nektet å godta kortet.. Stod sim feil eller noe, mens min nokia takler dette kortet. Konklusjon: Noen gamle telefoner takler ikke dagens sim kort.. Men uansett, det kan hende jeg tar feil... På ein telefon kjøpt i 01 skulle det ikkje vore noko problem med kva spenning simkortet bruker då så "nye" telefoner skal bruke dei nye simkorta. (dei gamle simkorta gjekk ut i av produksjon før 98 og finnes veldig få igjen av, sidan nyare telefoner ikkje takler gamal spenning. Eg kan ikkje tru at talkmore bruker "gamle" simkort då sansynlegvis 99% av dagens mobil telefoner er inkompatible med desse simkorta mvh JanEirik Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 talkmore har problemer med mms, teknikerne har jobbet med saken siden torsdag:P Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De BØR jo få det på plass rimelig kjapt da. Nå har jeg betalt for en tjeneste jeg ikke har tilgang til, og det er surt... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jankee: Ja, men det var underlig at det ikke virket, det var et nytt sim kort sm stod i fra før også (moren mitt sitt tele2 mobil kort), han godtok chess kortet mitt også men ikke Talkmore sitt.. Uansett er det ike farlig, satt den i hovedtelefonen i stedet, synes det bare var pussig... Edit: Ringte dem i dag, de sa at hvis man bestilte fra dem ville man få et nummer som startet på 467 og resten av numeret du har, det er jo så genialt og enkelt.. Endret 7. juni 2004 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå