Gå til innhold

Talkmore.no - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er jo bare småting da egentlig. Man kan jo velge seg et "bronsenummer" og da. noen av de er faktisk veldig lette å huske. Fikk nå tak i et jeg :)

Bare for å ha sagt det, man kan også kjøpe slike nummer hos Chess.

men de koster..

Ja.. men det gjør Talkmore's bronsenummer også..

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar

Fikk selv et godnummer 4666x999 :love: håper de følger den oppskriften at når man får person svar blir det det tredjetalet +1, altså 4676x999.. Sånn har jeg på det nummeret jeg har nå i hvertfall.. He he er så lett å huske..

Lenke til kommentar
Lurer på hva de definerer som gullnummer og sølvnummer...

Har sendt mail for å spørre om eksempler på gullnummer. Kan poste når jeg får svar.

Svar:

Hei

Gullnumrene våre er ikke klare enda.

I løpet av en måneds tid vil de bli lagt ut på WEB siden vår www.TalkMore.no

hvor man selv da kan se de forskjellige numrene.

Mvh/With kind regards

TalkMore kundesenter

[email protected]

EAK

Endret av EAK
Lenke til kommentar
jeg fikk pinkoder på mail idag (merkelig måte å sende pinkoder på) så da antar jeg at jeg har sim-kort iløpet av et par dager:)

Lenge siden du bestilte da?

bestilte forrige torsdag og fikk simkort idag. det var helt hvitt, ingenting som viser at det er fra talkmore. en ting jeg ikke liker helt er at det kun er mulig å sjekke saldo via web eller kundeservice :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk simkort i dag. Fungerer selvfølgelig ypperlig. Hadde netcom gprs oppsett og det fungerer nå med talkmore. Var bare å aktivere tjenesten på nettet.

Kostet bare 12,5kr selv om det stod at det skulle koste 25kr.

Noe jeg ikke skjønner?

Fikk selv et bra bronsenummer: Bare tallene 4 og 6. Rart ingen hadde tatt det nummeret.

Lurer på en ting angående hemmelig nummer.

Er det noe alle kan få?

Sender talkmore inn navn og nummer på sine kunder til en database/telefonkatalogen?

Endret av dietah
Lenke til kommentar
Fikk simkort i dag. Fungerer selvfølgelig ypperlig. Hadde netcom gprs oppsett og det fungerer nå med talkmore. Var bare å aktivere tjenesten på nettet.

Kostet bare 12,5kr selv om det stod at det skulle koste 25kr.

Noe jeg ikke skjønner?

Fikk selv et bra bronsenummer: Bare tallene 4 og 6. Rart ingen hadde tatt det nummeret.

Lurer på en ting angående hemmelig nummer.

Er det noe alle kan få?

Sender talkmore inn navn og nummer på sine kunder til en database/telefonkatalogen?

men får du sendt mms?

Lenke til kommentar
Er det noen som får logget inn på talkmore.no?

Jeg sitter med sim-kortet i mobilen, men får meldingen "Innlogging med mobilnr kun mulig etter mottatt SIM-kort" når jeg prøver å logge inn. Har vi fått et brukernavn?

når jeg satte i kortet fikk jeg en melding med passord som jeg kunne logge meg inn med

Brukernavnet mitt var mobilnummeret mitt iallefall

Lenke til kommentar

GeeZuZz: Hadde samme problem som deg, men jeg fant en løsning. Bare trykk på glemt passord, skriv inn mobilnummeret ditt og velg at du skal motta passord over sms (vet ikke om mail fungerer) , skriv inn ditt numme som brukernavn og det nye passordet som paord og voila du er inne ;)

Forresten, noen som har personsvar hos dem og vet om man får nummer i en spesiell rekkefølge som f.eks tall 3+1 som netcom eller vilkårlig som telenor??

Lenke til kommentar
Er det noen som får logget inn på talkmore.no?

Jeg sitter med sim-kortet i mobilen, men får meldingen "Innlogging med mobilnr kun mulig etter mottatt SIM-kort" når jeg prøver å logge inn. Har vi fått et brukernavn?

Brukernavnet er nummeret, men passord får du sendt som sms hvis du trykker på "glemt passord?"

Funker bra, og det gjør påfylling også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...