B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 dette er jo bare småting da egentlig. Man kan jo velge seg et "bronsenummer" og da. noen av de er faktisk veldig lette å huske. Fikk nå tak i et jeg Bare for å ha sagt det, man kan også kjøpe slike nummer hos Chess. men de koster.. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) dette er jo bare småting da egentlig. Man kan jo velge seg et "bronsenummer" og da. noen av de er faktisk veldig lette å huske. Fikk nå tak i et jeg Bare for å ha sagt det, man kan også kjøpe slike nummer hos Chess. men de koster.. Ja.. men det gjør Talkmore's bronsenummer også.. Endret 1. juni 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 nei koster ike noe i kampanjeperioden. å få 6 sekstall i tlfnummeret sitt gratis synes ikke jeg er så verst Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fikk selv et godnummer 4666x999 håper de følger den oppskriften at når man får person svar blir det det tredjetalet +1, altså 4676x999.. Sånn har jeg på det nummeret jeg har nå i hvertfall.. He he er så lett å huske.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lurer på hva de definerer som gullnummer og sølvnummer... Lenke til kommentar
EAK Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Lurer på hva de definerer som gullnummer og sølvnummer... Har sendt mail for å spørre om eksempler på gullnummer. Kan poste når jeg får svar. Svar: Hei Gullnumrene våre er ikke klare enda. I løpet av en måneds tid vil de bli lagt ut på WEB siden vår www.TalkMore.no hvor man selv da kan se de forskjellige numrene. Mvh/With kind regards TalkMore kundesenter [email protected] EAK Endret 2. juni 2004 av EAK Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ville bare informere om at www.studentrabatt.no har en link til chess der man kun betaler 149 i innmelding, i tilfelle noen finner et go nummer og fortsatt ha chess Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg fikk pinkoder på mail idag (merkelig måte å sende pinkoder på) så da antar jeg at jeg har sim-kort iløpet av et par dager:) Lenge siden du bestilte da? bestilte forrige torsdag og fikk simkort idag. det var helt hvitt, ingenting som viser at det er fra talkmore. en ting jeg ikke liker helt er at det kun er mulig å sjekke saldo via web eller kundeservice Lenke til kommentar
dietah Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Fikk simkort i dag. Fungerer selvfølgelig ypperlig. Hadde netcom gprs oppsett og det fungerer nå med talkmore. Var bare å aktivere tjenesten på nettet. Kostet bare 12,5kr selv om det stod at det skulle koste 25kr. Noe jeg ikke skjønner? Fikk selv et bra bronsenummer: Bare tallene 4 og 6. Rart ingen hadde tatt det nummeret. Lurer på en ting angående hemmelig nummer. Er det noe alle kan få? Sender talkmore inn navn og nummer på sine kunder til en database/telefonkatalogen? Endret 3. juni 2004 av dietah Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fikk simkort i dag. Fungerer selvfølgelig ypperlig. Hadde netcom gprs oppsett og det fungerer nå med talkmore. Var bare å aktivere tjenesten på nettet.Kostet bare 12,5kr selv om det stod at det skulle koste 25kr. Noe jeg ikke skjønner? Fikk selv et bra bronsenummer: Bare tallene 4 og 6. Rart ingen hadde tatt det nummeret. Lurer på en ting angående hemmelig nummer. Er det noe alle kan få? Sender talkmore inn navn og nummer på sine kunder til en database/telefonkatalogen? men får du sendt mms? Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 no problemo conrad... Imponert over Talkmore! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fikk Pin koder på mail i dag så kanskje simkortet mitt kommer snart også.. på tide nå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jaja, nå har jeg bestilt!! tar to uker for meg da, siden jeg viderefører nummeret Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fikk Pin koder på mail i dag så kanskje simkortet mitt kommer snart også.. på tide nå Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fikk også PIN-koder i dag.... men nå begynner jeg å bli usikker på om jeg skal benytte meg av angreretten eller ikke... det kommer jo fler og fler gode tilbud.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det noen som får logget inn på talkmore.no? Jeg sitter med sim-kortet i mobilen, men får meldingen "Innlogging med mobilnr kun mulig etter mottatt SIM-kort" når jeg prøver å logge inn. Har vi fått et brukernavn? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det noen som får logget inn på talkmore.no? Jeg sitter med sim-kortet i mobilen, men får meldingen "Innlogging med mobilnr kun mulig etter mottatt SIM-kort" når jeg prøver å logge inn. Har vi fått et brukernavn? når jeg satte i kortet fikk jeg en melding med passord som jeg kunne logge meg inn med Brukernavnet mitt var mobilnummeret mitt iallefall Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 GeeZuZz: Hadde samme problem som deg, men jeg fant en løsning. Bare trykk på glemt passord, skriv inn mobilnummeret ditt og velg at du skal motta passord over sms (vet ikke om mail fungerer) , skriv inn ditt numme som brukernavn og det nye passordet som paord og voila du er inne Forresten, noen som har personsvar hos dem og vet om man får nummer i en spesiell rekkefølge som f.eks tall 3+1 som netcom eller vilkårlig som telenor?? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er det noen som får logget inn på talkmore.no? Jeg sitter med sim-kortet i mobilen, men får meldingen "Innlogging med mobilnr kun mulig etter mottatt SIM-kort" når jeg prøver å logge inn. Har vi fått et brukernavn? Brukernavnet er nummeret, men passord får du sendt som sms hvis du trykker på "glemt passord?" Funker bra, og det gjør påfylling også. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Retten til å beholde et mobilnummer er heldigvis lovpålagt og er bare å smekke Talkmore om de er vrange på dette... http://www.npt.no/pt_internet/ressursforva...nummerport.html (...) Dette innebærer for eksempel at mobiloperatørene må støtte innføring av tilbyderportabilitet i det faste nettet, selv om mobile nummer i første omgang ikke er gjenstand for tilbyderportabilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå