pologutt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan noen gi meg et eksemepel på bronsjenummer? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 det var jo VELDIG billig GPRS på de da !!! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ser telmor i danmark tilbyr 64kb sim kort, med plass til 200 sms og 255 navn.. He he.. Men uansett håper jeg ches setter ned prisene sine, sms prisen de har på kontantkortene sine er jo tilogmed billigere enn move sin sms pris Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg syns å lese her om dagen at Chess ville sette ned prisen på sine abb 1 juni ! Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 GPRS-trafikk skal iflg. prislisten koste kr. 0,015 pr. kilobyte Hvor finner du dette!? Seriøst, så driter jeg i ringepris/smspris. Det er billig nok. Problemet er jo GPRS, hvor det er absolutt ingen konkuranse, og skyhøye priser. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 GPRS-trafikk skal iflg. prislisten koste kr. 0,015 pr. kilobyte Hvor finner du dette!? Her finner du det! Ikke lett å finne, sto under "priser for å ringe i Norge" Lenke til kommentar
jendor Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 GPRS-trafikk skal iflg. prislisten koste kr. 0,015 pr. kilobyte Hvor finner du dette!? Seriøst, så driter jeg i ringepris/smspris. Det er billig nok. Problemet er jo GPRS, hvor det er absolutt ingen konkuranse, og skyhøye priser. Konkurransen er nok der, men bruk av GPRS er vel ikke noe som operatørene "pusher" på samme måte som MMS-bruk. Men 1,5 øre pr. kb er jo noe man kan overleve.. men det beste er jo selvsagt gratis bruk Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Telenor har jo gratis bruk av wap i juni og juli i helgene... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) GPRS-trafikk skal iflg. prislisten koste kr. 0,015 pr. kilobyte (eller Kr. 1,53 pr Ehm... Du mener vel ca. 15 kr pr MB?! Men likevel rasende billig, på mitt Chess King betaler jeg 60 kr for den samme megabyten... Regnefeil... Selvfølgelig mener jeg ca. kr. 15,36 pr mb! Men likevel rasende billig i forhold til mye annet. 1,5 øre x 1024 Kb = kr. 15,36/mb EDIT: Har selv bestilt, for dette er faktisk noe av det billigste som er. jeg vurderer å bytte fra netcom @kontant til talkmore fordi at å laste ned 1mb er 45 kr. billigere hos Talkmore!!! men noen som vet forskejellen på Billig, Enkel og Full Kontroll?? (prismessig) og hva som er passiv bruker?? (har en følelse at jeg er en..) Endret 31. mai 2004 av b1n2 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 46660466 ? ja, hva er et bronsenummer?? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 sjekk ut www.gullnummer.no Lenke til kommentar
jendor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 46660466 ? ja, hva er et bronsenummer?? Dette var jo liksom et eksempel på hva Talkmore anser som bronsenummer. Lenke til kommentar
Rune007 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) jeg vurderer å bytte fra netcom @kontant til talkmore fordi at å laste ned 1mb er 45 kr. billigere hos Talkmore!!! men noen som vet forskejellen på Billig, Enkel og Full Kontroll?? (prismessig) og hva som er passiv bruker?? (har en følelse at jeg er en..) Ha ha, denne var morsom... b1n2, Billig, Enkel, og Full kontroll er ikke abonnementer, en 3 "adjektiver" som beskriver det ENE abonnementet Talkmore tilbyr.. He he... Endret 1. juni 2004 av Rune007 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg vurderer å bytte fra netcom @kontant til talkmore fordi at å laste ned 1mb er 45 kr. billigere hos Talkmore!!! men noen som vet forskejellen på Billig, Enkel og Full Kontroll?? (prismessig) og hva som er passiv bruker?? (har en følelse at jeg er en..) Ha ha, denne var morsom... b1n2, Billig, Enkel, og Full kontroll er ikke abonnementer, en 3 "adjektiver" som beskriver det ENE abonnementet Talkmore tilbyr.. He he... ikke mobbe *slenge stygge ord tilbake* Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg fikk pinkoder på mail idag (merkelig måte å sende pinkoder på) så da antar jeg at jeg har sim-kort iløpet av et par dager:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg fikk pinkoder på mail idag (merkelig måte å sende pinkoder på) så da antar jeg at jeg har sim-kort iløpet av et par dager:) kanskje merkelig.. men ganske praktisk da skal bestille talkmore nå jeg Lenke til kommentar
jendor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg fikk pinkoder på mail idag (merkelig måte å sende pinkoder på) så da antar jeg at jeg har sim-kort iløpet av et par dager:) Lenge siden du bestilte da? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 dette er jo bare småting da egentlig. Man kan jo velge seg et "bronsenummer" og da. noen av de er faktisk veldig lette å huske. Fikk nå tak i et jeg Bare for å ha sagt det, man kan også kjøpe slike nummer hos Chess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå