ExtoL Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jeg har nylig kjøpt et Thermaltake kabinett, og den virker fint. Men grad viseren T1 står på 59.9, og T2 viseren står på LLL den går til CPU'en. Litt hjelp`? Endret 24. mai 2004 av ExtoL Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Sjekket at alt sitter og ligger der det skal? Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Det gjør det. T2 skal i CPU'en og T1'en skal i kabinettet? tror jeg Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Gratulerer! Du har akkurat opplevd et klassisk Thermaltake "angrep"!! Har sagt det før her på forumet, kommer til å skje! (Kanskje derfor jeg ikke liker Thermaltake mon tro? ) Men er nok ikke stort du kan gjøre nei.. Displayet kommer til å vise samme temperatur samme hva du gjør.. Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Tt er fetere en noe annet kabinett! Men den virket før men da slø alarmen seg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå