Gå til innhold

WIP: Side snart ferdig; VI Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
arve87;

1: er ikkje padding da, men vil ha litt luft her, derfor. Mulig eg minsker noe men

det blir isåfall veldig lite, 10-15px e.l

2: Som sagt skal innholde en liten illustrasjon

Ser det er problem med div height 100%, egentlig ikkje nødvendig å bruke div height 100%, vil endre dette. Den røde streken var rar, ser ut som IE er

unøyaktig på plasseringen.

List har eg bevist ikkje brukt, blir mere arbeid i koden enn slik som nå, har tatt

noen snarveier pga tidspresset.

1. Nok det, 10-15 px kan utrette masse :D

2. Okei.

Ang. din bruk av lister:

Håper du sjøl har tenkt å gjøre dei om til lister i en "final version". Du har sjøl sagt at semantiske, strukturerte sider er et "minimum" for å selge sider, og da bør du nesten følge det opp sjøl ;)

(det var noke sånt du sa, nesten iallefall - på storedyret ;) )

Lenke til kommentar
Håper du sjøl har tenkt å gjøre dei om til lister i en "final version". Du har sjøl sagt at semantiske, strukturerte sider er et "minimum" for å selge sider, og da bør du nesten følge det opp sjøl ;)

(det var noke sånt du sa, nesten iallefall - på storedyret ;) )

Jepp, men kommer til å bruke <menu> istedet for <ul>, da er det helt korrekt.

EDIT: og det eg skriver i denne posten er bare dritt. menu er ut!

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

<MENU>...</MENU>

The original idea of the MENU element was to allow browsers to generate single-coloumn lists of items. Virtually every browser, however, treats the MENU element the same as a UL element to present an unordered single coloumn list of items (usually preceded by bullets). The MENU element is deprecated in HTML 4.0. You should be using the UL element for it in any case, because you are assured backward compatability and forward compatability should this element ever disappear from the browser landscape.

Skrevet av fra O'Reilly HTML Reference (søte lille boka mi..), og skal etter mitt kjennskap også være gjeldende for HTML 4.01 og XHTML 1.0/1.1

Lenke til kommentar

<MENU>...</MENU>

The original idea of the MENU element was to allow browsers to generate single-coloumn lists of items. Virtually every browser, however, treats the MENU element the same as a UL element to present an unordered single coloumn list of items (usually preceded by bullets). The MENU element is deprecated in HTML 4.0. You should be using the UL element for it in any case, because you are assured backward compatability and forward compatability should this element ever disappear from the browser landscape.

Skrevet av fra O'Reilly HTML Reference (søte lille boka mi..), og skal etter mitt kjennskap også være gjeldende for HTML 4.01 og XHTML 1.0/1.1

selvfølgelig... ikkje heilt med i dag nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...