eab Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Som emnefeltet sier lurer jeg litt på noen enkle modellbetegnelser fra forskjellige merker. Volvo: GLT - T'n står vel ikke for turbo? Har sett GLT'er med forgassermotor og i-motor GLE - Står E'n for innsprøytningsmotor? GL og DL er jo enkle da, ganske lat og dritlat MB: hva er forskjell på 190 og 190E? Det er vel ikke samme bil? Noe med innsprøynting å gjøre? tja, det var vel det jeg lurte på egentlig.. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 MB:hva er forskjell på 190 og 190E? Det er vel ikke samme bil? Noe med innsprøynting å gjøre? 190 E mener jeg skal være innsprøytningsmotor, mens 190 har gasser. Men legg merke til mener, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
trra Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 t står for touring på glt mener jeg, e står for innsprutning, muligens elektronisk innsprut? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 MB:hva er forskjell på 190 og 190E? Det er vel ikke samme bil? Noe med innsprøynting å gjøre? 190 E mener jeg skal være innsprøytningsmotor, mens 190 har gasser. Men legg merke til mener, er ikke helt sikker. Det stemmer det. Også har man 190D som er diesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå