psv021 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har opprinnelig lagt dette spørsmålet ut under "windows", men tenkte kanskje det var større sjanse for å få hjelp når det ligger her. Problemet: I Photoshop, får man opp fargepaletten som et nytt vindu (når man skal velge for-eller bakgrunnsfarge). Denne flytter seg litt rundt på skjermen for hver gang alt etter som. Så dukket den plutselig opp helt oppe på skjermbildet, slik at tittellinjen er skjult og ikke klikkbar. Jeg får da altså ikke lukket vinduet igjen (uten å bruke Esc). For hver gang jeg henter frem paletten flytter den seg nå littegranne oppover, slik at den nå er helt borte (ser de nederste få mm av ruten). Jeg får jo da ikke brukt den, og jeg får ikke hentet den ned igjen! Har reinnstallert photoshop på alle tenkelige måter, men systemet "husker" mine preferanser selv om programmet blir fjernet og installert igjen. Noen gode løsninger? Hvordan kan jeg slette preferansene (som ligger i registeret...?) når jeg avinstallerer programmet (dette skjer tydeligvis ikke automatisk)? Er det bare å slette alt som heter noe med "photoshop" i registeret, eller driter jeg meg ut da? Setter pris på, og trenger sårt, gode råd... Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Et gammelt triks er øke skjermoppløsningen din fra e.ks 1024 til 1280. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Edit: Virka ikke i Fotoshop. Endret 26. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå