PixelImp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Holder på med en side, denne her. Som dere ser så skal den i midten være % og de på sidene skal være "faste", altså i px ... problemet er at det blir så stor mellomrom mellom de og den i midten ... den skal ligge helt ute til de hele tiden ... noen som kan hjelpe ??? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Del dem inn slik: <div id="container"> <div id="venstre"></div> <div id="midten"></div> <div id="høyre"></div> </div> med CSS: body{ text-align: center; } body *{ text-align: left; } #container{ position: absolute; left: 50% width: 400px; margin-left: 200px; } #venstre{ width: 80px; margin-left: 10px; } #midten{ width: 200px; margin-left: 100px; } #høyre{ width: 80px; margin-left: 310px; } Burde ikke dette gå bra?? Noen som har en bedre metode, som unngår position: absolute?? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 meningen er jo at den i midten skal være utvidbar ... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 utover, til sidene ... den er det nå ... men den skal ligge helt ut til menyen og "tilfeldig bilde" ... hele tiden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 <div id="body"> <div id="left"></div> <div id="right"></div> <div id="content"></div> </div> #body {width: 100%;} #left {float: left; width: 150px;} #right {float: right; width: 150px;} #content {margin: 0 160px 0 160px;} om jeg ikke husker HELT feil så skal det der funke helt fint.. slik metode jeg bruker på http://dev.webfreak.no Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) tnx m8t !!! gutten mann kan stole på ! EDIT; som aldri er på MSN lenger ... EDIT2; falsk alarm ! d funket bare i Opera og FF ... funket dårlig i IE. Ble bare en lang stripe den i midten ... EDIT3: hihi ... nå funker den ... Endret 24. mai 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hmmm... nå skjønte jeg; jeg så ikke før nå at ikke problemet hadde med midtstilling å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå