kizzykazz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Halla! Er det noen her som har peiling på hvordan man chipper en xbox?Det skal visst ikke være så vanskelig??hvor får jeg en sånn chip?? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 www.xbox-scene.com www.slashxbox.com Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Takker for tipset!! Har du flere sider er det bare å sende i vei!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er en egen kategori for Xbox under gamer.no. Flyttes dit. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Bør sjekke ut de to sidene! Ellers har du et par valg å gjøre da, om du vil ha loddet chippen din eller om du velger en loddefri løsning! Hvis du ikke er helt god på å lodde er det som regel smart å la andre få gjøre den jobben. Ellers kan det høre ut som du tenker på en loddefri løsning, da betsemmer du deg i såfall for en chip som har denne muligheten (jeg kan anbefale x-bit, men det fins nyere 4 genereasjonschipper som du evt. vil vurdere og...). Du får tak i chip fra flere steder, norske og utenlandske sider.... personlig har jeg kjøpt en del fra the console corner og er fornøyd med de, men har sett at modnet.no ikke har så altfor dårlige priser heller... ( blir sikkert billigere fra utlandet men hvis du kjøper fra Norge er de blandt de billigste tror jeg...) Ellers kan du også av og til gjøre et røverkjøp på qxl... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå