DXT Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei. Det kvotesystemet til telenor er irriterende. Jeg har ikke tilgang til pcen hver dag og derfor får jeg ikke fylt på når det trengs og jeg detter ned til isdn-hastighet. Er det noen måte man kan få fylt på mer enn 10GB i gangen slik at det holder en stund eller finnes det noen programmer som automatisk kan fylle på kvota hver natt for eksempel? Takknemmelig for svar Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det skal være fri nedlasting hos telenor nå Lenke til kommentar
DXT Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Det skal være fri nedlasting hos telenor nå Det er på en måte det. Merk at "Fri" står i anførselstegn. Det betyr at man har en kvote per måned, man må fylle på ekstra volum som før, bare at dette er gratis nå. Telenor Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Påfyll suger! Jeg bruker mine 30 GB i løpet av en uke. Øvrig venter jeg fortsatt på oppgradering til 2048k. Har bestilt optisk kabel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå