frakk2000 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er nok denne det er snakk om.Varenr. 30-7985 Jepp stemmer det. Har brukt ei skive til å kappe og herje med alle hullene mine i kassa, har fortsatt ikke skifta den. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei ! Jeg bruker en multitool greie fra EuroPris til 300 kr m/ 40 deler ! Noen andre som har testet denne ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Følger det med borreutstyr til co/tech multi-tool på clas ohlson, eller er det ekstrautstyr? Funker den med diamantskiver på dette kabisset?? Skal sette på ekstra vifter Kan jeg bruke diamant skivene til å borre i plexien og?? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg liker Cool Tech en min. den kosta 200spenn på clas ohlson funker helt fett å får med 100 deler. Jeg er enig med deg;) Gidder ikke å betale 1000 kroner for en dremel som det står "Dremel" på klarer meg med den cool tech dremelen jeg også, så er den god å holde i, å den har bra turtall .. det er det som teller Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Det eneste jeg var misfornøyd med da jeg kjøpte den, var at kappeskivene var av litt "laber" kvalitet! Jepp. Det minna meir om sand sammenlimt med limstift enn kappskiver... De skivene funker fint hvis du er varsom med de.. ikke leggtil noe kraft når man kapper med de.. men hva gjør det sandpapir-papp-skivene eller hva det er:P De som går an å bøye(som ligger i en boks) sammen med resten av de 100delene som fulgte med til multi toolet hva skal jeg bruke for å bruke sandpapiret som fulge med? Endret 13. juni 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg er storfornøyd med min CoTech jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå