yojimbo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 er det noen som har tenkt å kjøpe singstar? Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Eg synger som en sau...så d eneste måtte vært for å få bekreftet KOR mye falskt eg synger Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 er det noen som har tenkt å kjøpe singstar? Har det allerede (til min stakkars samboers fortvilelse). Kjempemorsomt, absolutt verdt pengene! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har to unger som spiller det hver dag, pluss at far selv prøver det en gang i blant. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sikkert konge! Men ikke for meg som synes syntes det var flaut første gangen jeg skulle "prate" med soldatene i SOCOM II....! Synest ennå det er litt rart å sitte helt alene å snakke til noen datastyrte figurer på tv-skjermen...! Trekker for gardinene å skrur anlegget ganske høyt da...! Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sikkert konge! Men ikke for meg som synes syntes det var flaut første gangen jeg skulle "prate" med soldatene i SOCOM II....! Synest ennå det er litt rart å sitte helt alene å snakke til noen datastyrte figurer på tv-skjermen...! Trekker for gardinene å skrur anlegget ganske høyt da...! Jeg syntes også det var kjemperart i begynnelsen, følte meg skikkelig teit der jeg sto med mikrofonen i hånda. Men man venner seg da til det meste, og etter hvert er det bare moromoromoro! Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 kjøpte det i dag=) dritmoro=) Lenke til kommentar
Savage Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kjøpte det i forrige uke.. HELT KONGE!! En garantert slager på vorspiel Håper at det kommer ekspansjonsdisker eller liknende snarest mulig, for man blir litt lei av å synge de samme sangene gang på gang. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Ja, det går jo rykter om masse tilleggspakker da. Til og med en med norske hits på. Kan bli gøy. Edit: Leif på besøk. Endret 31. mai 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har aldri likt sånne karaoke greier. Det ender med at jeg står og mumler med mikrofonen så langt opp i kjeften at det ser ut som et desperat forsjøk på å spise den mens jeg holder på å knekke sammen av latter. Holder meg til VT-idol jeg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 heh, tenker på å kjøpe meg det selv.. har en del venner som maser dancing stage ble en hit der... god trening også og utrooooolig morro å danse etter et par øl.. seff før også.. har jo begynt å få bittelitt peil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå