Illmatic Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 yo, word, wassup, peace brother all right dog og alt det der! for tiden spiller jeg c&c Generals. det er nesten helt utrolig at det funker på min pc, men det går nesten laggfritt på laveste grafikk innstilling....jeg lurte på om det var noen andre her som spiller dette underholdene spillet? i så fall er dere velkommen til å dele litt tips og kanskje vi kan få igang en noen diskusjoner. spiller dere online? er det mulig å bygge gjerder? kom med din mening om dette geniale spillet!!! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er ikkje det beste strategispelet, eg likte det ikkje, Red Alert 2 synest eg endå er best. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er ikkje det beste strategispelet, eg likte det ikkje, Red Alert 2 synest eg endå er best. Helt enig! Red Alert 2 er fortsatt mye bedre Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Joda.. jeg likte også svært godt RA2 og det tok en stund før jeg innså hvor utrolig artig Generals var. Zero Hour gjorde det bare enda bedre etter min mening. Dessverre har jeg nok spilt dette litt for mye, er ikke fullt så gøy lenger. Men bevares.. et sinnsykt underholdende spill :Edit kan nok ikke bygge gjerder i generals nei. Ikke så jeg vet i alle fall. men du kan bygge en vegg med laser turrets Endret 24. mai 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 bygger masse turrots vegger jeg!!! er utrolig glad i ra2 jeg også(selv om jeg aldri har eid det!). er fett gameplay...men det blir litt for mye science fiction for meg...lette etter zero hour i butikkene, men fant bare den med deluxe edition... Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Utrolig fett spill, men spillte det nok litt for mye i en periode..... Ingen gjerder nei... det er jo å anbefale , og bedre enn RA2 (ikke hat meg for at jeg synes det ) Endret 24. mai 2004 av ShellGhost Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 men alle vet jo at det er gamle C&C som duger Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 hater deg ikke nei....i generals, tar man screens ved å trykke på print screen? hvor legger bildene seg? er det slik som i red alert2 at hvis man bygger mange baracks så trenes soldater raskere? kom gjerne med tips!!! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 når jeg prøver å spille online går det ikke...jeg skriver inn navn, passord og slikt og trykker "create account", men får beskjed om at det ikke er mulig....har spilt online før, og da funket det fint! har isdn. er det noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hater deg ikke nei....i generals, tar man screens ved å trykke på print screen? hvor legger bildene seg? er det slik som i red alert2 at hvis man bygger mange baracks så trenes soldater raskere? kom gjerne med tips!!! etter du har trykk på print screen,går du ut av spillet og ser på startmenu tilbehør/paint.gå inn der og trykk på redigere/lim inn(da kommer bilde fram) så kan du lagre det om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå