Gå til innhold

c&c generals. Noen andre som spiller???

Anbefalte innlegg

yo, word, wassup, peace brother all right dog og alt det der!

for tiden spiller jeg c&c Generals.

det er nesten helt utrolig at det funker på min pc, men det går nesten laggfritt på laveste grafikk innstilling....jeg lurte på om det var noen andre her som spiller dette underholdene spillet? i så fall er dere velkommen til å dele litt tips og kanskje vi kan få igang en noen diskusjoner. spiller dere online? er det mulig å bygge gjerder?

kom med din mening om dette geniale spillet!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda.. jeg likte også svært godt RA2 og det tok en stund før jeg innså hvor utrolig artig Generals var. Zero Hour gjorde det bare enda bedre etter min mening. Dessverre har jeg nok spilt dette litt for mye, er ikke fullt så gøy lenger. Men bevares.. et sinnsykt underholdende spill :)

:Edit kan nok ikke bygge gjerder i generals nei. Ikke så jeg vet i alle fall. men du kan bygge en vegg med laser turrets :p

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

bygger masse turrots vegger jeg!!!

er utrolig glad i ra2 jeg også(selv om jeg aldri har eid det!). er fett gameplay...men det blir litt for mye science fiction for meg...lette etter zero hour i butikkene, men fant bare den med deluxe edition...

Lenke til kommentar

når jeg prøver å spille online går det ikke...jeg skriver inn navn, passord og slikt og trykker "create account", men får beskjed om at det ikke er mulig....har spilt online før, og da funket det fint! har isdn.

er det noen som kan hjelpe???

Lenke til kommentar
hater deg ikke nei....i generals, tar man screens ved å trykke på print screen? hvor legger bildene seg?

er det slik som i red alert2 at hvis man bygger mange baracks så trenes soldater raskere?

kom gjerne med tips!!!

etter du har trykk på print screen,går du ut av spillet og ser på startmenu

tilbehør/paint.gå inn der og trykk på redigere/lim inn(da kommer bilde fram)

så kan du lagre det om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...