Gå til innhold

Ros til Databutikken.com!

Anbefalte innlegg

For snart ett og et halvt år siden bestilte jeg en del nye pc-deler, blant annet et kabinett fra Databutikken. Det ble mye att og fram, fikk blant annet et bulket kabinett første gangen (Ble sendt i retur). For å gjøre en lang historie kort kan jeg si at jeg endte opp med et kabinett jeg egentlig ikke var fornøyd med, men pga noen misforståelser og andre ting hadde det tatt så lang tid før jeg endelig kunne ta mitt nye kabinett i bruk at jeg valgte å beholde det. (I stedet for å bruke angrefrist osv.)

Så fikk jeg nå i vinter mail fra Databutikken om at de hadde hatt litt problemer med returærend i fjor. Et lite utdrag:

"Kjære Kunde.

Ifølge vårt ordresystem så har du hatt et returærend hos oss til behandling i løpet av de siste 12-18 månedene. Dette var i en tid da vi dessverre ikke kunne leve opp til de forventninger man har når det gjelder behandlingstid og muligens også kvaliteten på utført arbeid.

På grunn av dette sender vi deg denne mailen for å informere om endringer i vår returhåndtering. Vi ber deg også om å kontakte oss om du ved en tidligere håndtert retur anser deg berettiget til noen form for kompensasjon."

For det første syns jeg det er veldig bra at de sender ut en slik mail. (Sikkert noen andre her på forumet som har fått samme). Det tyder på at de virkelig tar kundene sine seriøst.

Etter litt mailing fram og tilbake fikk jeg tilbud fra Databutikken om å bytte kabinettet, som jeg altså var lite fornøyd med, i et nytt. De skulle også sende med ferdig frankert returseddel for det gamle kabinettet mitt.

Så nå sitter jeg og leser at de skal sende det nye kabinettet på onsdag =) Jeg valgte forøvrig Antec P160W som det nye kabinettet, noen som har erfaringer med det? Link: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ANTP160W

Synes Databutikken fortjener ros og positiv omtale for denne saken! Dette er god service og seriøs behandling av kunder.

-Martin-

Endret av Mongster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...