sjanten Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 har en samsung 511 dvd (som funker HELT fint), men av en eller annen grunn klarer den ikke å finne ut at det ligger en cd i skuffa når en brent cd blir satt i!!!!!!1 hva skal jeg gjøre for å få den til å lese en brent cd (audio format)? Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Du kan ikke. Det er dessverre en del standalone DVD-spillere som ikke klarer å lese brente plater. Dette gjelder gjerne de litt rimelige spillerene. Men har du sjekket om cdr var "låst" etter brenning? Mao at det ikke er mulig å brenne mer på den aktuelle cdr? Hadde en kamerat som ikke fikk spillt cdr i sin cd-spiller, så viste det seg at han ikke lukket cdr da han brandt de. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Det gjelder dessverre også min Technichs DVD-A10, som kostet den nette sum av 14.995,-... Det er grisebra lyd og bilde på den, men den er ikke sonefri (enda...) og leser ingen former for brente plater - lite gøy. Da får jeg vel lage meg en liten Linux-box, da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå