the_ruthless Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har selv utrolig gode erfaringer med CD-brennere fra Aopen. Plextor og Sony, derimot, har jeg hatt endel grimme opplevelser med. Nå er det ikke sånn at jeg IKKE har et forholdsvis greit anlegg kobla til PC'en (NAD T752, Dali AXS10k, Dali 103), men backup av CD'er og DVD'er er stadig fint, og å brenne for å gi til folk. Bilder, for eksempel. Tar fort noen gigabytes med bilder på et par dager, og syns at det er fint å kunne dele disse lettvint med folk andre steder i landet UTEN å sende harddisken min til dem. Eller egenprodusert film. Eller musikk. Bruksområdene er mange. Aggressiv fildeling mellom venner i nabolaget, derimot... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vil en Dual layer plate kunne bli lest av fra en single layer DVD-rom? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vil en Dual layer plate kunne bli lest av fra en single layer DVD-rom? Mange filmer har jo tolags plater, og disse fungerer jo i vanlige DVD-spillere. Har aldri hørt om noen "single layer DVD-rom", så jeg vet ikke om det finnes. Men det er jo et annet spørsmål om en hjemmebrent tolags plate vil fungere i DVD-spilleren. MVH Audun Lenke til kommentar
audunr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Et annet argument for at DVD-brennere ikke er så gærne er dette: Billigste CD-brenner på netshop.no + billigste DVD-spiller = 625,- Billigste combo-løsning: 499,- Billigste DVD-brenner: 695,- Om du både vil spille DVD-plater og brenne til enten CD eller DVD så er prisforskjellene ikke store. Det er vel en tendens til at behovet blir større når kostnadene blir mindre. MVH Audun Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 audunr: Jeg skal være helt enig. Kjøper man bil, og får med skinninteriør, hengerfeste, takboks, takluke og CD-spiller for en hundrings ekstra så sier man selvfølgelig ja takk, selv om man neppe får bruk for noen av de ekstra tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå