Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spam, hvilken straff kan jeg vente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager DIInjexion, det er sjeldent min intensjon å klage på brukernes skriveferdigheter, men i dette tilfellet var posten så dårlig skrevet at jeg ikke fikk med meg noenting.

 

Hvis det er sant at DII driver og skal utnytte denne personen for penger så kan dere bare banne han for min del... jeg syns uansett denne tråden har gått for langt og bør stenges :|

 

Edit: Det virker som DIInjexion vil tilby denne karen en måte å spamme, som er billigere og mindre mistenksom enn det programmet han brukte 300kr på... anbefaler at du tar spamvirksomheten din et annet sted DII

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Nå tror jeg ikke DII vet helt hva han skriver, ei heller at han er spesielt gammel. Har lest igjennom andre poster fra han, og man bør kanskje spørre han hva han mente med det han skrev før man kaster han til ulvene, selv forsto jeg lite eller ingenting.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Minstestraff for å kopiere en 100-kroning og sette den i omløp: 3 år

Minstestraff for å voldta en unge: 2 år

 

Ja slik tenker politikerne: "hvis noen kopierer penger, så kan staten tape penger på det, men hvis noen voldtar et barn, så koster det ingenting"

[Of topic så-det-suser]

 

Nix. Her tar du feil. Det funker nok heller slik:

  • Hvis 5000 mennesker i Norge voldtar barn får x*5000 barn potensielt ødelagt sine liv.
  • Hvis 5000 mennesker i Norge trykker opp sine egne penger bryter hele det økonomiske systemet sammen og ca 5.000.000 nordmenn må begynne å betale for bensin og Cola med egg og tørrfisk.

Strafferammen for falskmynteri er ekstrem fordi det har svært store samfunnsmessige konsekvenser. Ut i fra hensynet til vårt felles beste er det bedre om du forgriper deg mot en treåring enn at du distribuerer egenprodusert valutta. (And let the flaming begin... :green: )

[/Of topic så-det-suser]

 

 

EDIT/DISCLAIMER/ETC.:

 

Leser gjennom innlegget nå og ser at dette KAN tolkes fryktelig galt. Og med tanke på at ikke alle som leser dette forumet evner å lese ting mellom linjene er det vel best å legge til litt:

 

Jeg hverken oppfordrer til, forsvarer, eller bagateliserer seksuelle overgrep. Det er ikke engang ment som en spøk, visse temaer er bare ikke morsomme... Dette er KUN ment som et forsøk på å forklare det relativt sett høye straffenivået for falskmynteri, og ikke som NOE annet.

 

Sånn. Hvis noen misforstår nå så gjør de det med vilje.

 

 

## Innlegg redigert av moderator etter ønske fra bruker ##

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...