Gå til innhold

IR på 7610?

Anbefalte innlegg

Hei...Har fundert litt over om 7610 har infra rød eller ikke... Mange mener at den ikke har det og det står ingenting om det på 7610 sin side...

Prøvde å sammenlikne noen telefoner og da så jeg plutselig at det sto at 7610 HAR IR alikevel...

Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken joystick?

7610 har ikke joystick da :)

Joda, bra mobil. Samme bra displayet som 6600, litt kjedelige ikoner i menyene (svart/hvite stort sett). Har ikke testet kameraet.

Har en svart og en hvit. Jeg liker den svarte best.

Ikke plastikk-aktig som 6600. 7610 ser mer solid og skikkelig ut.

Lenke til kommentar
Her har vi nok penger ser jeg!!!

Ikke snakk om penger her. Mobilene er firmaet sine og vi har fått dem gratis, slik vi får de fleste andre mobiler.

Det der er ingen joystick, men en 5-veis navy-tast, slik Navy skrev. Men det burde ikke være noe problem at den ikke har joystick.

Lenke til kommentar
Her har vi nok penger ser jeg!!!

Ikke snakk om penger her. Mobilene er firmaet sine og vi har fått dem gratis, slik vi får de fleste andre mobiler.

Det der er ingen joystick, men en 5-veis navy-tast, slik Navy skrev. Men det burde ikke være noe problem at den ikke har joystick.

Jeg bare lurte på om du anbefaler 7610, levde den opp til alle forventningene du hadde eller var det mye "negativt"? Vurderer å kjøpe denne... :roll: Beklager litt for mye off-topic.

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med å anbefale 7610. Det er en skikkelig kul mobil og med Symbian/Series 60 blir den aldri kjedelig :)

Eneste den mangler er vel IR, stereo og radio. Klarer man seg uten det, burde 7610 være perfekt.

RS-MMC minnekortet er nesten like lite som et SIM-kort :)

Lenke til kommentar

Hvordan er navigasjonsknappen i forhold til 6230? Jeg likte ikke knappen på 6230, alt for lett å trykk oppover istedet for 'velg'

Lenke til kommentar

Men hvordan har firmaet fått de når den ennå ikke er gitt ut for salg? Hvilket firma jobber du i? It-relatert?

Men, gjør meg en tjeneste. Hiv innpå noen mp3 og hør etter om den har stereo eller mono (ikke for å bringe den diskusjonen i denne topicen).

Og test kameraet. :D Husk å ta film!

Lenke til kommentar

kvork: nei, vi driver mobile tjenester og får prototyper for å ha alt klart til lansering av mobilene.

CS er bare hobby da, ikke noe jeg jobber med selvsagt!

Tibake til topic.

Remerser: blir bare teoretisk dette, men de skal være noe tregere enn MMC. Største kortet idag er 128MB, mens 256MB er under testing og vil være klare om en måned eller to.

http://www.pdcom.com.tw/html/RSMMC/rs.html

Endret av molna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...