Xjobat Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 nå skal dere høre, jeg fikk nettopp noen Drit svære radionette høytalere og en 8 år gammal kenwood forsterker av min bror. og jeg har lyst til og koble dem til dataen min . jeg har et soundblaster 5.1 lydkort. så jeg ber om ideer hvordan jeg får kobla dette opp til dataen og hva jeg trenger. så jeg best lyd som mulig kanskje. Lenke til kommentar
breathe Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kjøp deg en slik: 1 x minijack hann til 2 x phono/RCA hann. Minijack'en dytter du inn i den grønne utgangen på lydkortet ditt... Dersom forsterkeren ikke bruker samme grensesnitt, trenger du muligens en annen type kabel, men jeg tviler Lenke til kommentar
Globe Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du trenger bare en phonokabel. (sef høgtalerkabler ect ) Du må sette høgtalerene i hvert hjørna av rommet for best lyd, 1.5m klaring fra veggen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 når du så har kjøpt deg en slik jack - phono kabel, kobler du den in på forsterkeren bak. Den har helt sikkert en aux inngang. Jeg har koblet min kenwood forsterker på denne måten. må si meg godt fornøyd med mitt ds 21 series anlegg. Kjøres sikkert 15-18 timer hvert døgn og bare funker og funker. Bra å bruke 9 000 på det fremfor å kaste pengene bort i statens kantiner. Kjøpte anlegget uka før jeg dro i forcen... back in 99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå