tommy_sn Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! Hvilke defrag program anbefales under XP Pro? Bruker det som følger med XP, men finnes det noen bedre? Hvilke isåfall, og hva er eventuelt galt med det medfølgende? Tommy Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Selv bruker jeg "O&O defrag" og den er jeg meget godt fornøyd med! LINK Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har og sett at en del bruker Diskkeeper fra PowerQuest. også har du jo gode gamle norton speed disk da noen som har gode tips, jeg leter også etter en god defragger Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Diskeeper lages av Executive Software. Diskeeper er også det programmet som er inkludert i Windows, men i en ganske så begrenset utgave. SpeedDisk er kun tilgjengelig i Norton Utilities eller SystemWorks, ikke separat. O&O Defrag er absolutt et bra produkt. Et annet godt alternativ er Raxco PerfectDisk. Dette har fått mange gode omtaler. Vi i CBK selger alle disse produktene. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Perfectdisk er etter min mening høvdingen . Har selv brukt det både på jobb/hjemme noen år . Defragmenterer både pagefile MFT data og optimerer plassering . Prøvd alle andre nevnt her untatt O&O ,så den kan jeg ikke sammenlikne med. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 O&O gjør alt det du nevner syar2003. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ob1 ! Kan den defragge alle partisjoner samtidig parallellt , og er det noe begrensning på minimum ledig plass ? Forsåvidt tenkt å fortsette med raxco siden jeg har kjøpt det ... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Server-versjonen kan ikke defragmentere samtidig, men han legger jobbene en kø. Klient-versjonen vet jeg ikke for jeg har bare 1 åartisjone på klient-diskene mine. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Da har nok raxco et fortrinn . Setter alle diskene (partisjonene) til å defrages å går å legger meg . Alt kjøres uansett om det er 1% ledig diskplass på partisjonen(e). Er du tviler så prøv den . (er 30 dager gratis) Og hvem er bedre til å sammelikne enn deg som har brukt O&O over en lengre periode . ... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Da har nok raxco et fortrinn .Setter alle diskene (partisjonene) til å defrages å går å legger meg . Alt kjøres uansett om det er 1% ledig diskplass på partisjonen(e). Er du tviler så prøv den . (er 30 dager gratis) Og hvem er bedre til å sammelikne enn deg som har brukt O&O over en lengre periode . ... da kjører sikkert den også partisjonene i kø og det blir ett fett. Har du to partisjoner på en disk så jobber ikke disken dobbelt selv om programmet virkelig tar begge på en gang. Og natten er lang... Jeg har ikke prøvd noen av dem men kanskje skal jeg teste Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nei , den paralellkjører . Man ser det enkelt ved "monitor drive" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå