Gå til innhold

Musikken som ble spilt på Gullruten

CarinaE

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvilke sanger Ingrid Bjørnov spilte under Gullruten?

Midt under showet, tror jeg det var, så spilte hun en masse sanger, men kun noen snutter fra hver sang. Var bla fra endel filmer og tv-serier. Er det noen her som tilfeldigvis vet hvilke sanger hun spilte? :roll:

Jeg finner ikke noe info om det noen steder, tror ikke hun har noen hjemmeside hvor jeg kan kontakte henne heller... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mener at hun spilte kjenningsmelodien til Cheers midt inni der, men det er vel alt jeg husker...

var jo vannvittig mye..

edit: jeg kan skaffe en kopi av gullruten, så kan jeg sjekke for deg... tar et par timer...

Endret av Musty
Lenke til kommentar
mener at hun spilte kjenningsmelodien til Cheers midt inni der, men det er vel alt jeg husker...

var jo vannvittig mye..

edit: jeg kan skaffe en kopi av gullruten, så kan jeg sjekke for deg... tar et par timer...

Jeg hørte hun spilte Sex&singelliv themen, og dallas, tror jeg det var+ endel andre.

Var spessielt en der, hvor hun sa noe sånt som "og noe for de voksen når de skal ha det gøy" elns. Så spilte hun en kjent melodi med litt "fart" i :p

Takker for tipset Musty :yes: , men problemet er at jeg ikke vet hva sangene heter...Vet en kan se Gullruten på Web-tv,også...Men det hjelper heller ikke stort.... :dontgetit:

Edit: Ingen som vet om hun har noen hjemmeside? Jeg har lett, men ikke funnet... :(

Edit2: fant hjemmesiden til bjørnov og adrian :w00t:,får håpe jeg finner noe nyttig info her!

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...