psv021 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Greit, det var kanskje litt misvisende tittel... Har et sinnsykt irriterende problem: Er en ivrig bruker av Photoshop. Lokalkjente vet at fargepaletten kommer opp som et eget lite vindu. Denne flytter seg litt rundt på skjermen, alt etter dagsformen ser det ut som. Problemet er at for noen dager siden la denne seg så langt opp at øverste del (tittellinjen) er ute av skjermbildet. Det er irriterende, siden jeg da ikke får flyttet den ned igjen. Men det som er mer irriterende, er at den nå flytter seg et par pixler opp for hver gang den åpnes. Så nå er den helt utenfor skjermen, og kan ikke brukes (eller flyttes ned igjen). Hva gjør jeg?? Jeg avinstallerte hele photoshop og installerte på nytt igjen, men den "husker" mine preferanser likevel, slik at vinduet fortsatt ligger utenfor skjermbildet... Hvor får jeg fjernet disse? Hvis noe her var uklart, gi en lyd. Håper noen kan gi et bra svar på dette... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 window/workspace/reset palette locations. si fra viss dette ikke hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå