trillebår Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Heia!!! Eg har fått ein feilmelding på eazy tune4 om at eg ikkje har nokon "System fan" Ka i hamperæva betyr dette? __________________________________________ Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Husk dette til en annen gang. -Moderator- Endret 24. mai 2004 av Opus Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Velkommen til forumet da. System Fan bruker vel normalt sett å være kabinettviften. PCen vil påstå at det ikke finnes noen systemfan hvis det ikke er koblet turtallsavlesning til hovedkortet. Har ikke testet "Eazy tune4", men regner nesten med at det skal være mulig å få programmet til å overse det at det ikke er noen vifte tilstede. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Sikker på at dert ikke er North brige vifta? Ikke alle hovedkort som har det. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har du NB* vifte på hk'et** ditt? NB=North Bridge= chipset Hk=Hovedkort Velkommen til forumet Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Seff har jeg nb kjøler, men ja nå ser jeg det på oversiktskartet over hk'et (Veit hva hk er da... ) Hmmmmmm... Ingen vifte kobla til... Vanlig kabinettvifte funker fett??? PS: takk, takk til alle som ønska meg velkommen... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis du setter en vanelig kabinett vifte på 'strømmen' til NB vifta går det helt fint, hk'et senser jo ikke hvor vifta står. OT: heter det vanelig eller vanlig? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Velkommen til forumet ja altid fint med nye folk Vanlig helt klart, tror systemfan er NB viften, er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Min definisjon av system vifte er de(n) som er bak i kassa og blåser varm luft ut. I tower kasser tenker jeg da på de(n) som er under psu'n. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Systemfan er chipsetvifta (NB). Kabinettvifter omtales som "chassis fan". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå