Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvordan kan jeg få en slik effekt at det blir en annen farge på teksten musa er over eller at det blir en strek under? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) a:link { color: #4b5f80; text-decoration: none; } a:visited { color: #4b5f80; text-decoration: none; } a:hover { color: #4b5f80; text-decoration: none; } a:active { color: #4b5f80; text-decoration: none; } i ****.css fila di ... eller mellom <head> taggene om du ikke har ... EDIT; og det er viktig at det står i den rekkefølgen, eller så vil det ikke funke skikkelig ... av en eller annen grunn Endret 24. mai 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Plaserte den mellom head men det blir ikke en slik effekt på linkene. Bruker ikke css Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Skal du ha det i <head> mener jeg du må ha <style> </style> på hver side av det. Er ikke helt sikker jeg, bruker heller eksternt stilsett... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ja, det var sant ... my bad ... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Fy faen CSS er både enkelt og artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå