LgitechDInovo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! jeg har et abit ic7-g hk og skal kanskje oppgredere minne og cpu,menm trenger noen forslag må ha: 1024 mb ram ikke mindre enn 2,8 ghz 800 fsb(har cpu vifte!) på forhånd takk Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! jeg har et abit ic7-g hk og skal kanskje oppgredere minne og cpu,menm trenger noen forslag må ha: 1024 mb ram ikke mindre enn 2,8 ghz 800 fsb(har cpu vifte!) på forhånd takk Du skal altså ha intel? Hvor mye penger skal du bruke? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! jeg har et abit ic7-g hk og skal kanskje oppgredere minne og cpu,menm trenger noen forslag må ha: 1024 mb ram ikke mindre enn 2,8 ghz 800 fsb(har cpu vifte!) på forhånd takk Du skal altså ha intel? Hvor mye penger skal du bruke? ja intel ja! jeg vet ikke men ikke mere enn 3500 +-! Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Siden IC7-G støtter Dual-RAM vil jeg anbefale deg at du kjøper en pakke med matchede RAM-brikker, f.eks TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit . Den mest prisgunstige CPUen fra intel for tiden er vel 3.0 GHz... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Siden IC7-G støtter Dual-RAM vil jeg anbefale deg at du kjøper en pakke med matchede RAM-brikker, f.eks TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit . Den mest prisgunstige CPUen fra intel for tiden er vel 3.0 GHz... Den rammen der har jeg faktisk tenkt på! og cp ser da grei ut den! takk for hjelp Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Siden IC7-G støtter Dual-RAM vil jeg anbefale deg at du kjøper en pakke med matchede RAM-brikker, f.eks TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit . Den mest prisgunstige CPUen fra intel for tiden er vel 3.0 GHz... Den rammen der har jeg faktisk tenkt på! og cp ser da grei ut den! takk for hjelp Du burde kansje ha noe litt kraftigere vis du skal klokke Kansje denne pakken sammen med denne? Ble litt dyrt da Edit: Bytter du ut rammen med denne ser det litt bedre ut Endret 25. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå