Boralis Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Denne pakken fra Microsoft koster ca 900.- kr, innpakning og innhold oser av kvalitet og man får det man betaler for . Tastaturet er veldig bra å skrive på , med en meget god motstand/respons i knappene . Håndleddsstøtten er i lær og gir god støtte , dog kan noen muligens synest denne er litt høy. Personelig synest jeg det er perfekt, noe jeg også har fått bekreftet fra flere som har prøvd dette . Tastaturet har 5 hurtigtaster oppe til venstre for " my favorites" til høyre har det 6 hurtigtaster for hennholdsvis: my documents , my pictures, my music, mail, web/home, messenger . I tilegg er det 3 mindre hurtigtaster helt til høyre for , calculator , log off og sleep. På venstre side finner man samme scrollehjulet som på musen,med dette kan du scrolle opp, ned, høyre og venstre. Midt på tastaturet står det 8 hurtigtaster for styring av lyd/media , i tillegg har alle F tastene fått doble funksjoner , så her er alt en trenger og vel så det. Musen er også meget god, den har 5 taster og scrollehjulet kan også her brukes i alle retninger, i tillegg er den kledd med lær noe som gir et utrolig godt grep. Min konklusjon er at dette er et sett som kan annbefales på det sterkeste og er det suverent beste tastatur jeg har brukt . POSITIVT: Topp finish, Hurtigtaster for det meste. Pent design . Bra programvare (som fungerer) En fryd å bruke. NEGATIVT. Ikke ladbare batterier. Litt høy håndleddsstøtte. Takk til Netshop som sponset dette . Endret 28. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Fikk veldig lyst på et sånt nå. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Jepp liker det bare bedre og bedre etterhvert som jeg bruker det :-) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 forresten, hvordan er musa til å spille med? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kan du prøve ein ting Snekker'n? Finn ut om mediaknappene på toppen (Start, Stop, Forward, Rewind, Volume) funker på forskjellige spelarar (Windows Media player, Winamp, iTunes) Endret 31. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kan du prøve ein ting Snekker'n? Finn ut om mediaknappene på toppen (Start, Stop, Forward, Rewind, Volume) funker på forskjellige spelarar (Windows Media player, Winamp, iTunes) Jepp,de funker som bare det på alle Litt derfor jeg skrev "programmvare som funker) Har lagt inn funksjoner på alt av hurtigtaster uten problemer. Den hurtigtasten for kalkulator var forresten kjekk, da det er rett som det er at jeg skal summere noe i full fart. Når det gjelder spilling er jeg ingen racer, men har en kompis som lever og ånder for spill og han likte den. Endret 31. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har denne pakken selv (musa og tastaturet) Tastaturet er digg og musa er digg! Eneste jeg har å utsette på dette settet er at tastene er litt bråkete... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Takk til Netshop som sponset dette . Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Når det gjelder spilling er jeg ingen racer, men har en kompis som lever og ånder for spill og han likte den. Vinterkonkurransen: Vinnerne -> Raskeste PC Må innrømme at jeg ser det som ironisk at den personen som ble tilkjent "raskeste PC" ikke er noen gamer Fin-fin test liker mitt internet navigator se godt, men har lenge siklet etter skinnstøtte Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har selv testa musa til spill, og den er som alle andre trådløse mus; så og si ubrukbare. Merker også tendens til etterslep i vanlige programmer også. Men dette er jo helt vanlige trådløs-mus-syndromer, ellers er denne musen meget god.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 snekkern, sponser komplett og netshop deg med alt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Må vel ikke være en gamer for å ha rask PC Nei ble ikke sponset med alt fikk RBX blokk + BIE ll + Slanger hos Netconnection så fikk jeg en 160 gb sata disk hos komplett og dette tastaturet hos netshop . :-) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fikk RBX blokk + BIE ll + Slanger hos Netconnection så fikk jeg en 160 gb sata disk hos komplett og dette tastaturet hos netshop . :-) Hvorfor det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 fikk RBX blokk + BIE ll + Slanger hos Netconnection så fikk jeg en 160 gb sata disk hos komplett og dette tastaturet hos netshop . :-) Hvorfor det? Til min Worklog Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 fikk RBX blokk + BIE ll + Slanger hos Netconnection så fikk jeg en 160 gb sata disk hos komplett og dette tastaturet hos netshop . :-) Hvorfor det? Til min Worklog Men... Hvorfor? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ikkenoe spesielt , jeg hadde bruk for det og fikk det , sånn er det bare . Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Yes det er sånn det er vettø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå