Gå til innhold

Minitest av Microsoft Optical Desktop Elite

Anbefalte innlegg

Denne pakken fra Microsoft koster ca 900.- kr, innpakning og innhold oser av kvalitet og man får det man betaler for .

41.jpg

Tastaturet er veldig bra å skrive på , med en meget god motstand/respons i knappene .

Håndleddsstøtten er i lær og gir god støtte , dog kan noen muligens synest denne er litt høy.

Personelig synest jeg det er perfekt, noe jeg også har fått bekreftet fra flere som har prøvd dette .

Tastaturet har 5 hurtigtaster oppe til venstre for " my favorites"

til høyre har det 6 hurtigtaster for hennholdsvis: my documents , my pictures, my music, mail, web/home, messenger .

I tilegg er det 3 mindre hurtigtaster helt til høyre for , calculator , log off og sleep.

På venstre side finner man samme scrollehjulet som på musen,med dette kan du scrolle opp, ned, høyre og venstre.

Midt på tastaturet står det 8 hurtigtaster for styring av lyd/media , i tillegg har alle F tastene fått doble funksjoner , så her er alt en trenger og vel så det.

Musen er også meget god, den har 5 taster og scrollehjulet kan også her brukes i alle retninger, i tillegg er den kledd med lær noe som gir et utrolig godt grep.

Min konklusjon er at dette er et sett som kan annbefales på det sterkeste og er det suverent beste tastatur jeg har brukt .

POSITIVT: Topp finish, Hurtigtaster for det meste.

Pent design . Bra programvare (som fungerer)

En fryd å bruke.

NEGATIVT. Ikke ladbare batterier.

Litt høy håndleddsstøtte.

Takk til Netshop som sponset dette .

B1.jpg

B2.jpg

B3.jpg

B4.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du prøve ein ting Snekker'n? Finn ut om mediaknappene på toppen (Start, Stop, Forward, Rewind, Volume) funker på forskjellige spelarar (Windows Media player, Winamp, iTunes)

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Kan du prøve ein ting Snekker'n? Finn ut om mediaknappene på toppen (Start, Stop, Forward, Rewind, Volume) funker på forskjellige spelarar (Windows Media player, Winamp, iTunes)

Jepp,de funker som bare det på alle :thumbup:

Litt derfor jeg skrev "programmvare som funker)

Har lagt inn funksjoner på alt av hurtigtaster uten problemer.

Den hurtigtasten for kalkulator var forresten kjekk, da det er rett som det er at jeg skal summere noe i full fart.

Når det gjelder spilling er jeg ingen racer, men har en kompis som lever og ånder for spill og han likte den.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...