JKJK Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Noen som vet av noen wapsider eller lignende med en MSN messenger klient for nokia? Har nokia 5100. Ettersom at WLirc funker på den, skulle man tro at en msn klient skulle funke også ? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Cmessenger bruker jeg. Dette er et javaprogram som skal fungere på din telefon også. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Cmessenger bruker jeg. Dette er et javaprogram som skal fungere på din telefon også. pent! vet du av noen sider/wapsider jeg kan laste det ned fra? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) pent! vet du av noen sider/wapsider jeg kan laste det ned fra? la meg anbefale deg google.com! enkelt og greit søk på "cmessenger", skjønner ikke hvor vanskelig dette kan være. her får du cmessenger.. Endret 27. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 arehei: fant ut det ... men jeg får ikke den til å funke. Skriver inn passport mailadressen min og passord, men får ikke koblet til. Telefonen støtter ikke socks. kan dette ha noe med problemet å gjøre? får jo brukt f.eks. wlirc fordi Lenke til kommentar
TMH Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du må lage en konto der først. Der legger du inn din kontoinfo på MSN. Vanskeligere er det ikke! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 er man virkelig nødt til å legge til alle kontaktene manuellt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå