ritz00 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 har en nøkkel til og starte PC-en med! da det var en kamerat hos meg i dag. så tenkte han seg ikke om. opnet cd-romen og la nøkkelen oppi skuffen. cd-rommen slukte da nøkkelen og jeg hører ett pling hver gang den går igjen. :sad: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Da er det bare i gang med skruiga på cd-rommen det.. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 hva om du heller tar cd-rommen ut av maskinen, setter på plass strøm-kabelen til cd-rom'en (seff mens maskinen er av) starter opp, holder cd-rom'en opp-ned. kanskje det er det som skal til for å få den ut av? anbefaler deg ikke å riste løs nøkkelen, fordi at cd-rom'en tåler ikke all verden før de går i stykker. men husk at han "kompisen" din får ta å legge ut for en ny cd-rom Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Anbefaler det første forslaget. Triks nr. 2 kan ende med kortslutning... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Kjempetriks å gjemme nøkkelen i cd-rom'n :smile: Bra jobba! Fikk kompisen din mye skryt etterpå eller :wink: Lykke til med skruinga... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Det enkleste er å bruke en lang tynn sak. binders ol. til å dytte inn i det lille hullet på fronten av cd romen, da åpner skuffen seg! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Si til kompisen din at han har bøsta den. Få ham til å kjøpe en ny til deg.... :smile: Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg må bare si...... ROFL!!! Lenke til kommentar
Erra Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hehe, var godt han ikke brukte den som kaffekopp-holder da...:smile: Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Si til kammeraten din at han er genial... Hvordan går det ann å finne på noe slikt?? Hehehe.... Lenke til kommentar
ratm Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 dette er jo ikke noe problem... Moren min bar ned en bøtte med 10 liter vann ned trappa for ett års tid siden.. Hun mista bøtta, 10 liter vann på pc'n og skjermen til fattern.. Har aldri hørt han banna så mye.. Det råeste er at det ikke ble en eneste skade.. lol ratm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå