Anubizzzz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei Jeg har en kamerat som har vært i hong kong og kjøpt GRAND TURISMO 4 "Prolouge".. Fikk låne den i dag. Har jeg en mulighet for og få den til og funke på PS2 en min.. ( den er ikke chippet). I så fall , hva må jeg gjøre? takke for alle svar.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 den må nok chippes for at det skal være mulig.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva er forresten Prolouge til GT? Filmklipp, eller en slags beta? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 det er en form for en demo etter det jeg har hørt.. kommer nå om 2 dager her i norge.. til 350 kr.. hmm.. ja en demo til 350 men får håpe det er mer enn en vanlig demo som man ser mye av.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) <pirk>Og det er nok "Prologue" det menes...</pirk> Endret 24. mai 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 det er en form for en demo etter det jeg har hørt.. kommer nå om 2 dager her i norge.. til 350 kr.. hmm.. ja en demo til 350 men får håpe det er mer enn en vanlig demo som man ser mye av.. jaha?.. har du noen ide om hvor de kommer til og selge de? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Butikker..(lol) Tenkte at det kansje kom sammen med et blad eller no.. Da skal jeg stikke ned på den lokale spill sjappa og spør Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 prøvde den akkurat :| skuffendes KOOOOR!!! kræsjer du i veggen får du 10 sek med max 50 km/t så å si alle bilene virker daffe og driving school greia kjører du fint igjennom på en kort kveld.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skal ikke dømme før fullversjonen kommer ut. GT serien har aldri skuffet så hvorfor skulle GT-4 være drit. Det er jo tross alt en god stund før spillet kommer ut! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Wooho, dømmer ikke mere enn Prologuen, de tar jo tross alt 350kr for den også.. så blir jo som et spill Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Igjen, som jeg har sagt i en annen tråd. Jeg synes prologue versjonen er morsom, men mangler en god del ting for at jeg skal kunne mene noe bastant om spillet. Tror dette blir veldig bra, gleder meg som en unge til fullversjonen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er det noe som overhodet ligner på en skademodell? OG kommer det til bli det i GT4? Gidder ikke bruke penger på ett spill uten.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ingen skademodell i prologuen iallefall. om det blir.. nja det tviler jeg på Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det noe som overhodet ligner på en skademodell? OG kommer det til bli det i GT4? Gidder ikke bruke penger på ett spill uten.. Husk at der er lisensierte biler. Ingen bilprodusenter er interessert i å promotere en skadet versjon av sin bil. dårlig reklame. Det handler om PENGER. Derfor blir det nok heller ikke noe skade på bilene. Hadde bilene derimto hett Perrari, Force, Tutibutshi, Gonda, Soyota, Tolvo, Scaab og lignede så hadde vi nok sett skade, men da hadde de heller ikke fått lov å lage bilene så like originale og det sprøsvel hvor kuult du og jeg synes det hadde vært å kjøre rundt i en PMW 5250i (kebabtralle). MazeKing Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Husk at der er lisensierte biler. Ingen bilprodusenter er interessert i å promotere en skadet versjon av sin bil. dårlig reklame. Det handler om PENGER. Derfor blir det nok heller ikke noe skade på bilene. Hadde bilene derimto hett Perrari, Force, Tutibutshi, Gonda, Soyota, Tolvo, Scaab og lignede så hadde vi nok sett skade, men da hadde de heller ikke fått lov å lage bilene så like originale og det sprøsvel hvor kuult du og jeg synes det hadde vært å kjøre rundt i en PMW 5250i (kebabtralle). MazeKing Vel, det er mulig å få lisens fra kjente merker når man har skademodell også. Se for eksempel på TOCA Race Driver 2, som har et ganske stort utvalg av biler med skademodell. Det er to andre grunner jeg tror er viktigere for at det mangler i GT-serien. For det første har de et utrolig stort utvalg av biler. Skademodeller for alle disse bilene er ikke småtteri, verken å få plass til eller å tid til å produsere. Det kreves også en del maskinkraft for å håndtere skade, og da er det selvsagt en prioriteringssak hvordan man skal prioritere den kraften systemet har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå