Gå til innhold

Gt4 Prolouge!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en kamerat som har vært i hong kong og kjøpt GRAND TURISMO 4 "Prolouge".. Fikk låne den i dag.

Har jeg en mulighet for og få den til og funke på PS2 en min.. ( den er ikke chippet). I så fall , hva må jeg gjøre?

takke for alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er en form for en demo etter det jeg har hørt.. kommer nå om 2 dager her i norge.. til 350 kr.. hmm.. ja en demo til 350 :p men får håpe det er mer enn en vanlig demo som man ser mye av..

jaha?.. har du noen ide om hvor de kommer til og selge de?

Lenke til kommentar
Er det noe som overhodet ligner på en skademodell?

OG kommer det til bli det i GT4?

Gidder ikke bruke penger på ett spill uten..

Husk at der er lisensierte biler. Ingen bilprodusenter er interessert i å promotere en skadet versjon av sin bil. dårlig reklame. Det handler om PENGER. Derfor blir det nok heller ikke noe skade på bilene.

Hadde bilene derimto hett Perrari, Force, Tutibutshi, Gonda, Soyota, Tolvo, Scaab og lignede så hadde vi nok sett skade, men da hadde de heller ikke fått lov å lage bilene så like originale og det sprøsvel hvor kuult du og jeg synes det hadde vært å kjøre rundt i en PMW 5250i (kebabtralle).

MazeKing

Lenke til kommentar
Husk at der er lisensierte biler. Ingen bilprodusenter er interessert i å promotere en skadet versjon av sin bil. dårlig reklame. Det handler om PENGER. Derfor blir det nok heller ikke noe skade på bilene.

Hadde bilene derimto hett Perrari, Force, Tutibutshi, Gonda, Soyota, Tolvo, Scaab og lignede så hadde vi nok sett skade, men da hadde de heller ikke fått lov å lage bilene så like originale og det sprøsvel hvor kuult du og jeg synes det hadde vært å kjøre rundt i en PMW 5250i (kebabtralle).

MazeKing

Vel, det er mulig å få lisens fra kjente merker når man har skademodell også. Se for eksempel på TOCA Race Driver 2, som har et ganske stort utvalg av biler med skademodell. Det er to andre grunner jeg tror er viktigere for at det mangler i GT-serien. For det første har de et utrolig stort utvalg av biler. Skademodeller for alle disse bilene er ikke småtteri, verken å få plass til eller å tid til å produsere. Det kreves også en del maskinkraft for å håndtere skade, og da er det selvsagt en prioriteringssak hvordan man skal prioritere den kraften systemet har tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...