Gå til innhold

Ser ut som x800 kommer 7.6.04

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke Saphire den beste produsenten av ati baserte kort?. Har bestilt jeg også

Sapphire går vel under "billig" produsentene ?

Jasså, nå har vel Sapphire, som har vært den mest anerkjente og stabile partneren til ATi i lange tider, og som leverer kort av ypperlig klasse (dog med laber bundle), plutselig blitt en billigprodusent. Hmm, neste er vel at Asus er en billigprodusent også. :roll:

Lenke til kommentar
Serr er dere ute etter meg elns ?

Jeg stilte bare ett spørsmål !

:thumbdown:

hehe, ingen som er ute etter deg. Men det du sa lignet mer på et retorisk spørsmål. Men hvis du tenkte det som et vanlig spørsmål, så er svaret nei, Sapphire er ikke noe mer billigprodusent enn andre :thumbup:

Lenke til kommentar
De har mere av videominnet i kortet på Sapphire

Hva i alle dager mener du med dette?

Ser på komplett at ankomstdatoen til sapphire sitt x800 pro har blitt flyttet... Håper det ikke blir flyttet mer. Gir nemlig bort mitt Crucial Radeon 9800 pro i komf gave til nevøen min den 6 juni. Vurderer sterkt å gjøre om bestillingen til et Powercolor kort, for å være på den sikre siden.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar
Er ikke Saphire den beste produsenten av ati baserte kort?. Har bestilt jeg også

Sapphire går vel under "billig" produsentene ?

Jasså, nå har vel Sapphire, som har vært den mest anerkjente og stabile partneren til ATi i lange tider, og som leverer kort av ypperlig klasse (dog med laber bundle), plutselig blitt en billigprodusent. Hmm, neste er vel at Asus er en billigprodusent også. :roll:

Billigprodusent forbinder jeg med connect3d ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...